Originally posted by Beaudien
View Post
marianne vaatstra
Collapse
X
-
Originally posted by Guusd View PostZou me niks verwonderen als Bauke Vaatstra een kogel door de kop jaagt van Jasper als hij de kans krijgtIn adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Er is toch een aantal jaar geleden zo'n vrouw geweest die de moordenaar van haar dochter dood heeft geschoten in de rechtszaal?
Zijn er hierna nog maatregelen gekomen dat zulke incidenten (die overigens geheel begrijpelijk zijn, ik zou het zelfde doen als ik een dochter op die manier zou verliezen..)niet meer voorkomen? fouilleren etc? , het lijkt me namelijk niet dat dit een tweede keer moet gebeuren, hoe terecht het eigenlijk zou zijn.
Comment
-
De beveiliging laat wel eens te wensen over inderdaad, las vandaag ook een verhaal over dat jongetje wat in brabant neergeschoten is waarbij het scherm waarachter de verdachten zaten in mekaar viel..
Omroep Brabant: Zeven verdachten te zien op beelden van moord op Danny Gubbels uit BredaIn adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Het moge duidelijk zijn dat er heel wat haken en ogen aan dit onderzoek zitten. Buiten dat de dader zijn DNA klopt met DNA wat op het lichaam is gevonden van het slachtoffer past hij totaal nergens in het verhaal. Het is een heel raar verhaal dat compleet uit verband gerukt is door tegenstrijdige getuigenverklaringen. Ook zou er een asielzoeker zijn geweest die al eerder de vriend van Marianne had bedreigd met het doorsnijden de keel van zijn vriendin, Marianne dus. Diezelfde asielzoeker zou eerder op de avond ook weer een aanvaring hebben gehad met de 2. Maar enkele dagen na het voorval is hij op mysterieuze wijze verdwenen. Een anonieme getuige heeft verklaart dat hij zou zijn opgepakt en uitgezet zou zijn omdat hij in een ander land meerdere moorden op zijn geweten zou hebben gehad. Dit verhaal loopt ook aardig dood omdat de regering van dat andere land zwaar tegen heeft gewerkt en waarschijnlijk ook nog eens fake DNA en vingerafdrukken heeft afgegeven van hem. Vandaar dat hij ook vroeg in het onderzoek uitgesloten is.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Klopt kevster en dna bewijs is niet genoeg om iemand te veroordelen moet stuk meer voor zijn.
Het blijft natuurlijk vaag dat zijn sperma gevonden is, maar dat betekend niet dat hij direct voor moord kan worden veroordeelt.Een dag niet getraind...
Comment
-
Originally posted by Kevster View PostHet moge duidelijk zijn dat er heel wat haken en ogen aan dit onderzoek zitten. Buiten dat de dader zijn DNA klopt met DNA wat op het lichaam is gevonden van het slachtoffer past hij totaal nergens in het verhaal. Het is een heel raar verhaal dat compleet uit verband gerukt is door tegenstrijdige getuigenverklaringen. Ook zou er een asielzoeker zijn geweest die al eerder de vriend van Marianne had bedreigd met het doorsnijden de keel van zijn vriendin, Marianne dus. Diezelfde asielzoeker zou eerder op de avond ook weer een aanvaring hebben gehad met de 2. Maar enkele dagen na het voorval is hij op mysterieuze wijze verdwenen. Een anonieme getuige heeft verklaart dat hij zou zijn opgepakt en uitgezet zou zijn omdat hij in een ander land meerdere moorden op zijn geweten zou hebben gehad. Dit verhaal loopt ook aardig dood omdat de regering van dat andere land zwaar tegen heeft gewerkt en waarschijnlijk ook nog eens fake DNA en vingerafdrukken heeft afgegeven van hem. Vandaar dat hij ook vroeg in het onderzoek uitgesloten is.In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Originally posted by Iguana View PostEn daarom zit zijn sperma nog all over haar lichaam?
Nog leukere die ik hoorde hier, hij heeft haar verkracht en daarna kwamen 2 asielzoekers uit de bosjes om haar te vermoorden..
Leuk en aardig allemaal, maar nu mag jij me vertellen hoe zijn sperma in en over het lichaam van een 16 jarige is gekomen en waarom hij daarover altijd heeft gezwegen?▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
Originally posted by onderhandelen View Postwhaha, kappen man kom niet meer bij
idd. 100% dna match koekoek
Maar goed zeg ook niet dat het zo gegaan is of wat eh, meer mening uit bepaalde feiten. Ze kunnen toch stiekem een relatie hebben gehad??
Hij is verdachte dat zo ie zo, we zullen nietEen dag niet getraind...
Comment
-
als je dit leest snap je iig dat alleen een dna uitslag geen grond is voor veroordeling. motief is ook belangrijk. apart. dacht dat ze m hadden maar nu weet ik t ook niet meer zeker. die asielzoekers werden volgens mij voor hun veiligheid getransporteerd, omdat het hele dorp ze wilde lynchen. dan kwam je nooit meer bij de echte dader uit, indien dat jasper zou zijn. ik ben benieuwd hoe het verder verloopt. feit is dat ie heeft gespoten. rest is aanname dus... pfffeen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Ik snap niet dat mensen echt zo dwaas kunnen zijn om te gaan twijfelen en in de onschuld van deze geschifte vleespet kunnen gaan geloven..
Snapt niemand van jullie dat er een kind onder het sperma zit en daarna met r kleren stukgescheurd in het weiland ligt? Ow nee Jasper was dat niet, die pompte er slechts vol..
Hoe dwaas is die redenatie? Struisvogels..In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment