Antoine Vaillant

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by talalelh15 View Post
    Stop met haten, je mag dromen van zon fysiek.
    Kerel , Ik val hem dood , weeg minstens 20 kg zwaarder en zit op 7 % bf . En zn armkes van 40 of 42 hmmmmmmm . Lopen 100000 van rond op de wereld.

Comment

Originally posted by thunder2000 View Post
      Kerel , Ik val hem dood , weeg minstens 20 kg zwaarder en zit op 7 % bf . En zn armkes van 40 of 42 hmmmmmmm . Lopen 100000 van rond op de wereld.
      Wat boeit mij het nou hoe zwaar jij bent, show je fysiek maar dan gaan we ook ff oordelen. Zijn we zo goed in toch? bigger is volgens jou better...

Comment

Originally posted by Kevin72 View Post
        Ik vind het echt allemaal helemaal te gek en super fysiek enz. maar heb toch sterk het idee dat het groeien tegenwoordig meer uit een potje enz. dan meer gericht op de training enz. en dat zeg door wat ik om me heen zie ook waar ik train mensen trainen weinig praat je over voeding weten ze er niet zoveel over en groeien dat ze doen a.s. alleen is het allang niet meer meer sth insuline enz.
        Kijk die fucking dikke schouders die bbers tegenwoordig hebben waarom is er niemand op dit forum die dat ook heeft?

Waarom zeg ik dit:

Omdat ik niet echt het idee heb dat hij zo super goed traint, de resultaten mogen er zeker wel zijn.
        kerel luister niet naar anderen, bbing is 100 procent drugs geloof mij nou maar die kattegejank van voeding dit training dat natuurlijk moet je voeding in orde zijn maar drugs speelt een veel grotere rol in deze kut wereld.

als je echt huge wil worden moet je gewoon de naald erin rammen , zonder kan je best een goed fysiek krijgen maar niet zo van wow snap je

Comment

whahahahahahha, pics!!!!!!!!!!!!!!!
          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

trouwens jullie denken werkelijk dat bbers clean eten? wrong ze eten alle junk dat er is , enige voordeel wat hun hebben is dat ze tren en gh in hun bloed s tream hebben en no way dat je daarmee vet kan worden.

trouwens bbers zijn luie wezens, 40 min trainen en weer weg

dit zijn harde feiten wie anders gelooft moet eens zijn ogen openen

Comment

Originally posted by SpuitJunkie View Post
              trouwens jullie denken werkelijk dat bbers clean eten? wrong ze eten alle junk dat er is , enige voordeel wat hun hebben is dat ze tren en gh in hun bloed s tream hebben en no way dat je daarmee vet kan worden.

trouwens bbers zijn luie wezens, 40 min trainen en weer weg

dit zijn harde feiten wie anders gelooft moet eens zijn ogen openen
              daar heb ik nog nooit van gehoord, volgens mij eten de meeste gewoon clean voedsel.
              “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                daar heb ik nog nooit van gehoord, volgens mij eten de meeste gewoon clean voedsel.
                en waarom denk je dat? omdat je in clipjes ziet dat ze enkel kip en vis eten, ze misleiden liegen en houden je voor de gek, bbing is de enige wereld waar alles over gelogen word ze liegen zelfs over hun lengte hahahaha

voeding speelt pas een grote rol als je onder de 6 procent wil komen (wedstrijd shape) dan speelt voeding een major rol ja , daar buiten eten ze gewoon als iedreen dankzij die hormonen

Comment

en vanwaar haal jij je bron? Want blijkbaar zou jij "alles weten" kuh kuh!
                  I'm not special, but not the same as you.
                  Because I do things you will never do.
                  SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

Originally posted by nbtp View Post
                    en vanwaar haal jij je bron? Want blijkbaar zou jij "alles weten" kuh kuh!
                    doe nou niet zo bijdehand kindje weet meer dan ji over deze zieke wereld en dit weet ik omdat ik dicht sta bij een aantal top amateur bbers van nederland

Comment

eum slechte motivatie vind ik maar goed...
                      Ik wil bewijzen!
                      I'm not special, but not the same as you.
                      Because I do things you will never do.
                      SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

Sommige profs nemen het inderdaad niet zo nauw met hun dieet buiten het wedstrijdseizoen.

Lee Priest

Jay Cutler

Branch Warren

Jean Pierre Fux
                        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                        - Dave Tate

Comment

nice fotoshop... *kuch*

edit: ontopic graag? het gaat hier over antoine vaillant, niet over of bb'ing enkel juicen is en niks meer
                          Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Dit schreeuwt natuurlijk om bewijsmateriaal.
                            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

http://www.youtube.com/watch?v=cLlwuAJLY_E

weet iemand hoe zn contest was?
                              Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Kan er weinig over vinden: s
                                "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X