Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ga jij toevalig naar Basic fit in rotterdam-zuid? Want de baliemedewerker daar, die alleen op zondags is word/werd ook persoonlijk begeleid door Oma, hij heeft blond haar met een redelijke dikke baard ( traint ook bij ijselmonde).
hij zei ook dat roelly oma echt had "gescrewed" door te zeggen ik kwam hier alleen en ik heb alles alleen gedaan toen hij de NY pro(of chicago?) had gewonnen.
So, dit moet in de telegraaf!
sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Ga jij toevalig naar Basic fit in rotterdam-zuid? Want de baliemedewerker daar, die alleen op zondags is word/werd ook persoonlijk begeleid door Oma, hij heeft blond haar met een redelijke dikke baard ( traint ook bij ijselmonde).
hij zei ook dat roelly oma echt had "gescrewed" door te zeggen ik kwam hier alleen en ik heb alles alleen gedaan toen hij de NY pro(of chicago?) had gewonnen.
Als hij ruzie zou hebben met Sibil,dan is die foto waarschijnlijk niet nieuw.
Die foto is gemaakt bij Mile waar hij traint in NL en waar Sibil werkt.
Lijkt me niet dat als je zo'n ruzie hebt waar men het over heeft (waar ik geen reet van geloof,aangezien ik ook weleens bij Mile train) dat je dan daar gaat trainen.
My 2 cents.
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
CBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...
Semaglutide injection for weight loss has emerged as a revolutionary treatment for individuals with type 2 diabetes and obesity, offering hope for enhanced...
Semaglutide injection is a glucagon-like peptide-1 receptor agonist (GLP-1 RA) primarily designed for managing type 2 diabetes but also widely recognized...
Cenforce est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du sildénafil, l'ingrédient actif...
Vidalista est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du tadalafil, l'ingrédient actif...
Comment