Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Rare fysiek die Antoine, brede taille, benen smal, geen lijnen, weet niet waar die mee bezig is maar daar moet ie maar gauw mee stoppen, weer een fysiek gesloopt.
Victor is niet meer de Victor, vroeger was dit the night of the champions in NY de allerbesten kwamen er, niet meer blijkbaar.
"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Resike wat voorspel jij dat Big ramy op de olympia dit jaar gaat doen?
Ik heb geen idee beetje moeilijk te zeggen, het gaat toch om die ene dag. Al denk ik wel dat hij kansloos is tegen phill kai en rhoden als ze 100% zijn.
Voor de people die het niet wisten, komend weekend is er nog een wedstrijd.
De Toronto Pro Supershow.
Deelnemerslijst voor zover ik die heb kunnen vinden. FOUAD ABIAD PABLO AYALA DAINIUS BARZINSKAS OMAR DECKARD JON DELAROSA JEROME FERGUSON RENALDO GAIRY MARCUS HALEY KENNETH JACKSON MIKE JOHNSON NOVOA DE JESUS NUNEZ MENDEZ DANIEL TOTH ANTOINE VAILLANT CHRISTOPHER WHITE
Als het goed is doen Frank Mcgrath en Bill Willmore ook mee.
Ik heb geen idee beetje moeilijk te zeggen, het gaat toch om die ene dag. Al denk ik wel dat hij kansloos is tegen phill kai en rhoden als ze 100% zijn.
Ik heb op bb.com gelezen dat veel mensen denken dat phil al zeg maar op zijn max zit.
en dat hij niet echt nog improvements kan maken.
Ik moet wel zeggen dat ik het met je oneens ben over Rhoden. Ik denk dat Ramy hem wel kan hebben voor als je naar het massaverschil kijkt.
Ik denk dat phill geen verbetering hoeft te maken, het gaat niet allemaal om massa. Als hij knetter droog en hard staat maakt ramy geen kans. De symmetry, detail en cuts in phill en rhoden zie ik ramy niet crieëren dit jaar. Wat ramy doet en zijn voorkomen is ongelofelijk en zal waarschijnlijk nog veel grotere dingen gaan doen, maar ik denk niet dit jaar.
En met 100% phill bedoel ik dit, alleen met de massa van vorig jaar, kijk hem af als je hem nog niet gezien hebt:
Ik denk dat phill geen verbetering hoeft te maken, het gaat niet allemaal om massa. Als hij knetter droog en hard staat maakt ramy geen kans. De symmetry, detail en cuts in phill en rhoden zie ik ramy niet crieëren dit jaar. Wat ramy doet en zijn voorkomen is ongelofelijk en zal waarschijnlijk nog veel grotere dingen gaan doen, maar ik denk niet dit jaar.
En met 100% phill bedoel ik dit, alleen met de massa van vorig jaar, kijk hem af als je hem nog niet gezien hebt:
CBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...
Semaglutide injection for weight loss has emerged as a revolutionary treatment for individuals with type 2 diabetes and obesity, offering hope for enhanced...
Semaglutide injection is a glucagon-like peptide-1 receptor agonist (GLP-1 RA) primarily designed for managing type 2 diabetes but also widely recognized...
Cenforce est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du sildénafil, l'ingrédient actif...
Vidalista est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du tadalafil, l'ingrédient actif...
Comment