Ik ben op zoek naar wat foto's ter inspiratie. Echter alhoewel ik respect heb voor de wedstrijd bb-ers kan ik weinig met dergelijke foto's. Ik wil (naturel) het maximale uit mijn lijf halen en met mijn 1,82 rond de 90kg en 8-9% vet uitkomen. Echter waar vind ik dergelijke 'fysiek-foto's' ?
Foto's van brute fysieken/non bb-contest
Collapse
X
-
tja...de meeste naturals zien er niet zo "bruut" uit als jij waarschijnlijk wilt.
Ik ken wel brute fysieken maar die zijn meteen ook een stuk vetter, mij maakt dat niet uit..jou misschien wel.
Ik doel dus op sterkste man deelnemers (hoewel er daar ook zat zijn die verboden middelen nemen).Geniet, en drink met maten!
Comment
-
wat zijn je huidige stats? en hoe lang ben je al bezig?22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
met de nodige bescheidenheid, een volle naturelle gespierde fysiek met rond de 10-12% vet krijg je door jarenlang een gezonde levenswijze te volgen met als sleutelwoorden matigheid en variatie qua training, rust, voeding en motivatie. Cardio en andere sporten moeten!!! roest niet vast, wees niet bekrompen! stel je open krachttraining, spinnning; zwemmen vormen een gehele symmetriche en gedefinieerde fysiek. Onderscheid je door je polyvalentie in sporten en algehele fitheid.
Comment
-
Originally posted by Leo1988 View Postwat zijn je huidige stats? en hoe lang ben je al bezig?
Stats:
1.80m
84,5 kg
Ongeveer 9,5% vet (ben aan het cutten)
Krachtstats zijn nu niet echt aan de orde vanwege het cutten maar normaliter
Bench: 120
Squat: 140-150
Deadlift: 150-160
Maar niemand een linkje van een leuke gallerij oid?
Comment
-
Originally posted by Kevf View PostMaar niemand een linkje van een leuke gallerij oid?We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Comment
-
brian whitacre heb ik gevonden na ff googlen.
WNBF pro natural bodybuilding staat erbij, weer niet of dit te geloven valt. Wel hele mooie fysiek vind ik, zeker een doel om naartoe te werken voor mij persoonlijk (en denk ik ook wel clean te halen?? verbeter me als ik fout ben)
Comment
-
Die kerel heeft dus echt een monsterfysiek!
Brian Whitacre Gallery
voorbeeldje:
Ik kan je niet garanderen dat dit naturel is, maar hier doelde ik een beetje op. tnx
Comment
-
staat onder dat hij 'lid' is van zon groepje bodybuilders die meedoen aan contests waar je clean voor moet zijn. Doen ze bloedtesten op enzo.
Maar wil dit zeggen dat als je ooit gekuurd hebt ze dit altijd kunnen blijven zien?
Ik zou zeggen dat dit gewoon betekend dat ze vlak voor de contest niet gekuurd hebben, en dat is geen garantie dat het echt cleane atleten zijn.
Maar voor zover ik kon zien is dit wel een fysiek die clean te bereiken zou kunnen zijn als je er echt veel tijd en moeite insteekt, of niet?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
7 uur geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
5 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment