Roelly Winklaar, de weg naar AC Pro

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Brute foto van broer Quincy.
    (Hij doet mee aan de Arnold Classic voor amateurs, vorig jaar gewonnen door Roelly.)
    "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Wat een gasten zeg.

Weet iemand hun gewicht etc.

Comment

YouTube - Roelly Winklaar uitgenodigd op school voor spreekbeurt michelle

Comment

deze gasten zijn echt dope man, gruwelijke body.
          ze trainen beiden dan ook als een gek.
          ze hebben in lelystad getrained paar jaar terug. echt als je hun zag trainen ....
          benen bijv: 360 kilo squat en diep.

benen supersets met zware gewichten van hack squat rennen naar leg press rennen naar squat en dan uitstappen achter elkaar met zware gewichten en dat 4 of 5 keer.

Comment

Originally posted by martin01 View Post
            deze gasten zijn echt dope man, gruwelijke body.
            ze trainen beiden dan ook als een gek.
            ze hebben in lelystad getrained paar jaar terug. echt als je hun zag trainen ....
            benen bijv: 360 kilo squat en diep.

benen supersets met zware gewichten van hack squat rennen naar leg press rennen naar squat en dan uitstappen achter elkaar met zware gewichten en dat 4 of 5 keer.
            360kg squat is een fabeltje
            Groeten

Comment

om nog maar te zwijgen over diep. enige wat ik van hem en husaini gezien heb zijn squats die 5cm boven paralel stoppen en dan met gewichten van 310-340kg. Nette gewichten maar squats kun je het niet noemen. Tenzij je pin squats doet :P

Geef me nog een jaar of anderhalf doe ik meer gewicht en wel op fatsoenlijke hoogte
              Last edited by Falstyr; 03-03-2010, 18:17.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                om nog maar te zwijgen over diep. enige wat ik van hem en husaini gezien heb zijn squats die 5cm boven paralel stoppen en dan met gewichten van 310-340kg. Nette gewichten maar squats kun je het niet noemen. Tenzij je pin squats doet :P
                Hsaini is weer een SM he...
                Traint trouwens bij mij in de gym, zag hem vorige week met paar gasten clean en pressen als prep voor de voorrondes.

http://www.youtube.com/watch?v=Ka6DwvwZwFo
                Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
                  360kg squat is een fabeltje

vriend, ik heb het zelf me eigen ogen gezien bij sportschool physical in lelystad, dus weet niet waar jij die onzin vandaan haalt

Comment

Originally posted by Falstyr View Post

Geef me nog een jaar of anderhalf doe ik meer gewicht en wel op fatsoenlijke hoogte

haha falstyr, we weten wel dat dat allemaal te licht is voor jouw en dat er eigenlijk geen gewicht bestaat wat voor jouw te zwaar kan zijn.

maar post is een keer een foto van jezelf??? ben benieuwd wat je bereikt hebt man??? iedereen heeft het hoog zitten van je( tenminste de meeste dan) en je komt met zulke mooie grote verhalen dat ik echt nieuwsgierig ben...
                    show us the pictures man ben echt benieuwd

bovendien bij bodybuilden gaat het niet om de gewicht maar om de oefening en als je zo zwaar gaat, dan hoef je niet meer zo diep.
                    kijk maar naar films van ronnie coleman zie je zelf ook als hij op ze zwaarste gaat squatten dan gaat hij echt niet zo diep als de kont de grond raakt
                    Last edited by martin01; 03-03-2010, 18:25.

Comment

ik ben geen bodybuilder en ga puur voor kracht. daarnaast post ik regelmatig filmpjes in me log :P

Comment

haha falstyr, we weten wel dat dat allemaal te licht is voor jouw en dat er eigenlijk geen gewicht bestaat wat voor jouw te zwaar kan zijn.

maar post is een keer een foto van jezelf??? ben benieuwd wat je bereikt hebt man??? iedereen heeft het hoog zitten van je( tenminste de meeste dan) en je komt met zulke mooie grote verhalen dat ik echt nieuwsgierig ben...
                        als je een beetje zijn log volgt dan is het je wel opgevallen dat falstyr niet uit zijn nek lult. Heb een benchpress filmpje gezien en het is een zeker geen kleintje hoor
                        sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

bovendien bij bodybuilden gaat het niet om de gewicht maar om de oefening en als je zo zwaar gaat, dan hoef je niet meer zo diep.
                          kijk maar naar films van ronnie coleman zie je zelf ook als hij op ze zwaarste gaat squatten dan gaat hij echt niet zo diep als de kont de grond raakt
                          wat een onzin post

maar ik gaf je net dat filmpje van Roelly, 330kg 4 reps met spot en niet diep, lijkt me sterk dat hij dan eerder/later ineens 30kg meer doet en wel goed.
                          Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
                            wat een onzin post

maar ik gaf je net dat filmpje van Roelly, 330kg 4 reps met spot en niet diep, lijkt me sterk dat hij dan eerder/later ineens 30kg meer doet en wel goed.

makkelijk he praten achter een burea en commentaar leveren.
                            ik zie jouw 1/4e van dat gewicht niet eens doen

Comment

makkelijk he praten achter een burea en commentaar leveren.
                              ik zie jouw 1/4e van dat gewicht niet eens doen
                              Hoezo reageer je zo aangevallen? Zijn squats op dat gewicht zien er niet uit conform de PL regels.
                              Ik zag net ook een interview waarin hij vertelde ooit op Curacao 1x360kg gesquat te hebben.

En btw, mijn squat PR is 5x140kg van zo'n 4 maanden terug, dus zit totaal niet in de buurt, maar 1/4e is ook weer overdreven
                              Groeten

Comment

van br

"We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X