Zijn lichaam is naturel te halen, of hij wat gebruikt(heeft)? weet ik niet. Je kan erg veel bereiken en erg groot worden hoor als je lang genoeg goed traint en goed eet met eventueel de juiste supps.
Greg Plitt, wat een fysiek
Collapse
X
-
Originally posted by marnop View PostZijn lichaam is naturel te halen, of hij wat gebruikt(heeft)? weet ik niet. Je kan erg veel bereiken en erg groot worden hoor als je lang genoeg goed traint en goed eet met eventueel de juiste supps.
Oke welke supps zou die gebruiken denk je ?
en dit is ook een beetje mijn doel, alleen wel zonder annabolenIf you do what you always did, you will get what you always got !
Comment
-
-
Originally posted by Beeps View PostAls ik zijn vriendin was zou ik balen als hij alleen maar in de sportschool traint
Heb videos gezien van hem waar hij strongman trainingen buiten op een pleintje doet. en zoals je kon zien in het filmpje doet hij ook veel andere sporten buiten fitness zoals hardlopen, surfen etc.
En tsja als je Het nummer 1 meest gevraagde fitness model voor covers aller tijden bent op deze wereld... het is dus zijn baan. en zijn inkomsten hangen ervan af. Is niet meer dan normaal dat hij een aantal uur per dag bezig is met zijn fysiek, sport, poseren, voeding etc. net als dat wij ook 8 uur per dag werken, doet hij dat wellicht ook.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by richard21 View PostOke welke supps zou die gebruiken denk je ?
en dit is ook een beetje mijn doel, alleen wel zonder annabolen1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by dynobet View PostEn tsja als je Het nummer 1 meest gevraagde fitness model voor covers aller tijden bent op deze wereld... het is dus zijn baan. en zijn inkomsten hangen ervan af. Is niet meer dan normaal dat hij een aantal uur per dag bezig is met zijn fysiek, sport, poseren, voeding etc. net als dat wij ook 8 uur per dag werken, doet hij dat wellicht ook."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Waterpoloboy View PostIdd, goed betaald krijgen om te trainen en lekker te sporten. Klinkt goed, maar alsnog ook hard werken en goed op zijn voeding letten..
Maar beste sport om van te leven is nog steeds voetbal....kan je een beetje voetballen? Heerlijk, nooit hoeven werken, lekker voetballen elke dag en miljonair worden door lekker te ballen en doen wat je leuk vindt.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by marnop View PostKan jij toch ook bereiken? Lekker sporten e.d. en betaald krijgen? Ga een cursus volgen en wordt instructeur of PT. Elke dag lekker gratis trainen en anderen helpen met trainen en er voor betaald worden.
Maar beste sport om van te leven is nog steeds voetbal....kan je een beetje voetballen? Heerlijk, nooit hoeven werken, lekker voetballen elke dag en miljonair worden door lekker te ballen en doen wat je leuk vindt.
Ik kan alleen niet voetballen , helaas.."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by marnop View PostKan jij toch ook bereiken? Lekker sporten e.d. en betaald krijgen? Ga een cursus volgen en wordt instructeur of PT. Elke dag lekker gratis trainen en anderen helpen met trainen en er voor betaald worden.
Maar beste sport om van te leven is nog steeds voetbal....kan je een beetje voetballen? Heerlijk, nooit hoeven werken, lekker voetballen elke dag en miljonair worden door lekker te ballen en doen wat je leuk vindt.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 92.5kg 6x
Sumo safety bar goodmorning:
- 21kg 2x15
Wide...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
1 week geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 weken geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment