Greg Plitt, wat een fysiek

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Zijn lichaam is naturel te halen, of hij wat gebruikt(heeft)? weet ik niet. Je kan erg veel bereiken en erg groot worden hoor als je lang genoeg goed traint en goed eet met eventueel de juiste supps.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

denk ook naturel haalbaar, maar zoals je ziet... hij is een sportMACHINE!!!

heel veel respect voor die kerel
      Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Originally posted by marnop View Post
        Zijn lichaam is naturel te halen, of hij wat gebruikt(heeft)? weet ik niet. Je kan erg veel bereiken en erg groot worden hoor als je lang genoeg goed traint en goed eet met eventueel de juiste supps.

Oke welke supps zou die gebruiken denk je ?

en dit is ook een beetje mijn doel, alleen wel zonder annabolen
        If you do what you always did, you will get what you always got !

Comment

Originally posted by Bardete View Post
          Ik wil niet weten hoeveel uur hij per week kwijt is aan trainen... Inderdaad een fysiek van een beest!
          Als ik zijn vriendin was zou ik balen als hij alleen maar in de sportschool traint
          beeeeeeeeeeeeeps

Comment

Originally posted by Triple Aces View Post
            denk ook naturel haalbaar, maar zoals je ziet... hij is een sportMACHINE!!!

heel veel respect voor die kerel

Zo hoor je trainen idd
            Size fucking matters, in everything. Don't believe the hipe, size fucking matters.

Comment

Erg mooi fysiek en een echte all-round sporter.. En gruwelijk laag vetpercentage! Ik krijg zowat spontaan zin om te gaan hardlopen, straks
              "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Beeps View Post
                Als ik zijn vriendin was zou ik balen als hij alleen maar in de sportschool traint
                hij traint niet alleen in de sportschool. maar hij traint ook veel buiten.

Heb videos gezien van hem waar hij strongman trainingen buiten op een pleintje doet. en zoals je kon zien in het filmpje doet hij ook veel andere sporten buiten fitness zoals hardlopen, surfen etc.

En tsja als je Het nummer 1 meest gevraagde fitness model voor covers aller tijden bent op deze wereld... het is dus zijn baan. en zijn inkomsten hangen ervan af. Is niet meer dan normaal dat hij een aantal uur per dag bezig is met zijn fysiek, sport, poseren, voeding etc. net als dat wij ook 8 uur per dag werken, doet hij dat wellicht ook.
                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Gruwelijk.

Comment

Originally posted by richard21 View Post
                    Oke welke supps zou die gebruiken denk je ?

en dit is ook een beetje mijn doel, alleen wel zonder annabolen
                    iig al diverse amino's, creatineproducten, HMB, wat test en GH boosters enz.

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                      En tsja als je Het nummer 1 meest gevraagde fitness model voor covers aller tijden bent op deze wereld... het is dus zijn baan. en zijn inkomsten hangen ervan af. Is niet meer dan normaal dat hij een aantal uur per dag bezig is met zijn fysiek, sport, poseren, voeding etc. net als dat wij ook 8 uur per dag werken, doet hij dat wellicht ook.
                      Idd, goed betaald krijgen om te trainen en lekker te sporten. Klinkt goed, maar alsnog ook hard werken en goed op zijn voeding letten..
                      "Straight outta gym"

Comment

gruwlijk, top fysiek.. je zit hem in dat 2de filmpje nog even 5 plates aan beide zijde benchen en naturel is hij volgens mij niet, but who cares

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
                          Idd, goed betaald krijgen om te trainen en lekker te sporten. Klinkt goed, maar alsnog ook hard werken en goed op zijn voeding letten..
                          Kan jij toch ook bereiken? Lekker sporten e.d. en betaald krijgen? Ga een cursus volgen en wordt instructeur of PT. Elke dag lekker gratis trainen en anderen helpen met trainen en er voor betaald worden.

Maar beste sport om van te leven is nog steeds voetbal....kan je een beetje voetballen? Heerlijk, nooit hoeven werken, lekker voetballen elke dag en miljonair worden door lekker te ballen en doen wat je leuk vindt.

Comment

Kan jij toch ook bereiken? Lekker sporten e.d. en betaald krijgen? Ga een cursus volgen en wordt instructeur of PT. Elke dag lekker gratis trainen en anderen helpen met trainen en er voor betaald worden.

Maar beste sport om van te leven is nog steeds voetbal....kan je een beetje voetballen? Heerlijk, nooit hoeven werken, lekker voetballen elke dag en miljonair worden door lekker te ballen en doen wat je leuk vindt.
                            Haha, men kan veel bereiken als je maar wilt. Dat klopt zeker, maar ik vind sporten leuk, het onderwijzen op zich ook wel, maar om er mijn werk van te maken dat niet..

Ik kan alleen niet voetballen , helaas..
                            "Straight outta gym"

Comment

Komt wel effe iets meer bij kijken he vriend.

Comment

Okee dan,...respekt!
                                welcome Greg Plitt .

Opzzouten zyzz gay, HAHAHA.
                                Zyzz gay? Hij heeft minimaal 7x zoveel dames geneukt dan jij. Buiten dat.. wiens fysiek is beter?

Ik mire die gregg ook hoor..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X