wat zijn veilige oefeningen
Collapse
X
-
Nice, ik zie nou die eerste pagine met die crunshes met 90 graden benen .. misschien is dit wel de rede warom ik vaak last heb aan me rug als ik crunshes doe zeg. Hij doet Lat pulldowns behind the neck normaal toch ? Bodybuilding.com doet hem ook gewoon zo, ik trouwens niet ik doe hem altijd voor me gezicht.Last edited by hardcoremenneke; 21-01-2007, 18:25.on the road to get huge
Comment
-
Originally posted by r.vanbeek View PostHmm.. vervelend om te lezen dat dippen niet zo verstandig is om te doen, want deze oefening maakt mijn triceps training meestal compleet !een gladde aal blijft altijd glad.
Comment
-
hmm...dan doe ik wel heel veel verkeerd volgens deze site. Wat is er nu mis met smal bankdrukken? of dippen? daar krijg je juist grote en sterke triceps van. En met bankdrukken de stang niet op de borst laten zakken? Nou, dan doet geen enkele PL'er het goed.
Naja, ik vind dat je in sommige gevallen de oefening aan je lichaam moet aanpassen, en niet je lichaam aan de oefening.
greetzTrainingslog Farmboy:
Comment
-
Originally posted by r.vanbeek View PostHmm.. vervelend om te lezen dat dippen niet zo verstandig is om te doen, want deze oefening maakt mijn triceps training meestal compleet !
bij het dippen voel ik ook een druk op me polsen
voor de rest staat wel goede infoIk ben niet geboren om klein te zijn
Comment
-
Het heeft te maken met de manier waarop je de spier belast. Op sommige manieren belast je niet alleen de spier maar ook je gewrichten, en dat wil je niet. Imo moet je dips doen met je armen naast je lichaam en ja handen alsof je een trapleuning vasthoud. Wat er mis is met smal bankdrukken is best voor de hand liggend, zo een stang is recht, als jij je handen smal bij elkaar houd, houd je je handen ten opzichte van je onderarmen schuin waardoor je niet "recht" drukt. Wat betreft dat niet door laten zakken tot op je borst, dat zie ik zelf ook niet..VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL
Comment
-
als je wilt bankdrukken met stop tot op de borst is het beter de powerlifting-stijl te gebruiken, maw elbows in ipv flared.
Maar zelfs als je de bankdruk op de bodybuilding-manier technisch goed uitvoert is de kans op blessure klein. Vooral schoulders retraction is een belangrijke techniek om je schouders te sparen.
Eigenlijk zijn al deze schouderproblemen enkel van toepassing als je rotator cuffs te zwak zijn en een te kleine mobiliteit hebben. Komt meestal voor bij oudere mensen die niet meer zo soepel zijn.
Je kan je rotator cuffs ook trainen, voor mensen met schouderproblemen is dat wel aan te raden...Last edited by Genjuro; 22-01-2007, 10:18.the one and only tabata overlord
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 hour ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...4 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment