borstspieren probleem

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• borstspieren probleem

vandaag deed ik dus borstspieren en biceps.
    maar het probleem is dat als ik borstspieroefeningen doe, is dat ik het nooit voel achteraf.
    als ik mijn biceps train dan voel ik echt mijn biceps als ik ze opspan of als ik mijn arm probeer te strekken, maar bij borstspieren heb ik echt het gevoel dat ze niet getraind zijn na mijn training.

ik doe dus:
    bankdrukken 3 sets
    incline DB press 3 sets
    flyes 3 sets

bij de eerste voel ik nog wel wat in men borst, maar bij die flyes is het eerder aan men schouders dat ik het voel.
    mijn techniek ziet er redelijk juist uit vind ik zelf, ik ga ver genoeg naar beneden dus.

is dat normaal of moet ik andere oefeningen gaan doen, of meer oefeninge?

Wat denk je van isoleren met de peck deck?
    Winners never quit, quitters never win!!! (vince lombardi)

Comment

niet gaan peckdecken.
      Gevoel is niet een idicatie voor groei. Ik heb het juist andersom. Tijdens splittrainingen voel ik de borst wel, maar de biceps helemaal nooit.
      Als je toch een gevoel na de training in de borst wilt hebben, kun je een keer een aflopende superset benchen proberen.
      bijvoorbeeld:
      5x80
      5x70
      en 5x60.
      Langzaam laten zakken en explosief uitstoten.

Maar zoals ik al zei, spierpijn hoeft niet perse een indicatie voor groei te zijn (ook al is het wel eens lekker )
      Trainingslog Farmboy:

Comment

met Farmboy eens doe precies t zelfde zie dudes kijken zo van uuh wtf is hij aan t doen ipv zwaarder gaat i lichter haha maar t werkt wel en heel goed borst is vooruit geschoten

ik doe zo zwaar mogelijk met een spotter zo veel als ik kan
        dan 10 kg lichter zoals Farmboy aangeeft tot alleen de stang overblijft stang wordt ook te zwaar.
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
        We like it

Comment

zal ik ook eens proberen, afwisselen met men ander schema.
          maar zou het bevoorbeeld ook even goed zijn met 10 reps? (wat meer op massa?)

Comment

probeer eens 2 weken je schema andersom te gebruiken, bijv: beginnen met flyes (wel heel goed opwarmen) en zo verder. na weken weer je normale schema gebruiken en kijken of je wat verschil voelt. merk je nog niks, dan gebruik je gewoon hele andere oefeningen. vaak voelt men minder doordat ze steeds dezelfde oefeningen gaan doen.
            Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

hey!

ik heb dat ook echt een hele tijd gehad! dat ik dus helemaal niks voelde en zo.
              ik ben daarna op internet gaan zoeken, en heb dit gevonden
              The fit show interface ver 2

ik heb dat echt een aantal keren bekeken, en heb er goed naar geluisterd.
              Dit daarna uitgevoerd. Nu voel ik het eindelijk.

ik hoop dat dit ook voor jou werkt eigenlijk.

succes er mee!

Comment

wow, doen ze dit allemaal in 1 chesttraining of zouden ze afwisselen?

Comment

Leuk filmpje. Ik zie soms ook veel mensen die heel zwaar gaan en liggen roepen en brullen om toch show te kunnen geven. De oefening juist uitvoeren is meer belangrijker. Met minder gewicht en juiste uitvoering kan je meer bereiken.
                  Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Heey strakke filmpje Riccohw kon m al maar was link kwijt nu dus niet meer thnxx
                    We like it

Comment

het filmpje is al best oud opzich, maar sinds ik dat filmpje gezien heb exploderen m'n borstspieren echt enorm na de oefening.
                      eerst voelde ik vrij weinig, maar nu niet meer

ik hoop dat jullie er ook iets aan hebben!

Comment

Wat zegt hij nou precies, met de stand zachtjes boven de borst aanraken, dan met borst uitdrukken?

Comment

normale beweging naar boven, zeer traag naar onder en zelfs even blijven rusten juist boven de borst (niet laten steunen op je borst).

Comment

Je moet toch ook weer niet té laag gaan met die stang ? Had ergens gelezen dat dat slecht voor je schouders is...

Comment

@ moderators kunnen jullie die oude topics niet dichtgooien met een slotje.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X