merkbare (borst)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• merkbare (borst)

hey ,
    op andere topics zei ik dat ik voor merkbare rezultaten en hooge kwaliteit wow gaan voor mijn borst .

maar , ik heb hiervoor heel lang over nagedacht over men borst wat ik echt zou willen nemen .

ik ga voor zitchbare en merbare spieren .

ik doe al ongeveer 1 jaar'tje push ups elke dag bena .
    dus ik heb toch redelijk wat spieren , maar mijn doel wat ik voor zou willen gaan voor borst is dit: http://www.k-1.co.jp/k-1gp/images/fi...or_puramuk.jpg

ik heb gisteren dumbels gekocht van 10KG per hand .

maar , weet iemand heel goede oefeningen voor snelle rezultaten te hebben zo'n borst te behalen ?

ik dacht aan:
    - Dumbel fly's
    - Dumbel press

maar hoeveel sets en herhaling ik moet gaan nemen weet ik niet .
    ben eigenlijk een beginner .

Teneerst een beetje op je spelling letten.

10 kilo dumbelss is voor fly's ok maar voor dumbellpress kan je toch beter wat zwaardere dumbless aanschaffen.

En je moet geen wonderen gaan verwachten. Een goede borst krijg je niet zomaar.,daar moet je stinkend hard voor trainen en eten.

Maar ik neem aan dat je niet alleen je borst gaat trainen? je moet gewoon alles aanpakken

Succes!

Comment

Begin gewoon met de trainingssticky. Alleen je borst trainen is achterlijk en gaat zeer waarschijnlijk leiden tot blessures.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by jimowns View Post
        ik doe al ongeveer 1 jaar'tje push ups elke dag bena .
        dus ik heb toch redelijk wat spieren.
        hehe elke dag push ups doen heeft niet automatisch tot gevolg dat je redelijk wat spieren hebt hoor.

tsja wat kan ik er verder over zeggen... je gaat alleen borst trainen neem ik aan? waarom zou je dat in godsnaam willen doen? dan raak je helemaal uit proporties en zou je een gespierde borst en voor de rest een mager lichaam kunnen hebben. Wil je dat? Doet me een beetje denken aan mensen die echt ALLEEN maar ub trainen. Dan heb je zo een imposant bovenlichaam met 2 van die kleine stokjes eronder waar het op rust. geen gezicht. Doe gewoon je hele lichaam en ga naar een sportschool. bespaar jezelf zoveel moeite en weinig resultaat.

dat plaatje doet het bij mij niet, maar volgens mij is het een soort van "kickbocks borst", met enorm veel kracht en snelheid, maar weinig massa.
        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
          hehe elke dag push ups doen heeft niet automatisch tot gevolg dat je redelijk wat spieren hebt hoor.

tsja wat kan ik er verder over zeggen... je gaat alleen borst trainen neem ik aan? waarom zou je dat in godsnaam willen doen? dan raak je helemaal uit proporties en zou je een gespierde borst en voor de rest een mager lichaam kunnen hebben. Wil je dat? Doet me een beetje denken aan mensen die echt ALLEEN maar ub trainen. Dan heb je zo een imposant bovenlichaam met 2 van die kleine stokjes eronder waar het op rust. geen gezicht. Doe gewoon je hele lichaam en ga naar een sportschool. bespaar jezelf zoveel moeite en weinig resultaat.

dat plaatje doet het bij mij niet, maar volgens mij is het een soort van "kickbocks borst", met enorm veel kracht en snelheid, maar weinig massa.
          nee , ik train alles hé
          was het vergeten te zeggen

ja en dat plaatje is van een kickboxer , maar ik wil ongeveer zo'n borst

ja, een sportschool
          ik wow eigenlijk thuis trainen , daarom had ik ook die dumbels gekocht .
          maar ik kan 2 maanden sportschool gaan doen , voor de technieken misschien onder controle te hebben , en als ik het onder de knie heb , dan kan ik misschien thuis trainen

Comment

nee , ik train alles hé
            was het vergeten te zeggen

ja en dat plaatje is van een kickboxer , maar ik wil ongeveer zo'n borst

ja, een sportschool
            ik wow eigenlijk thuis trainen , daarom had ik ook die dumbels gekocht .
            maar ik kan 2 maanden sportschool gaan doen , voor de technieken misschien onder controle te hebben , en als ik het onder de knie heb , dan kan ik misschien thuis trainen
            Schrijf je inderdaad maar in bij een sportschool en laat je begeleiden daar... en waarom thuis trainen? sportschool is net zo makkelijk en zeker voor de ruimtebesparing thuis

Comment

Originally posted by Tjaaaa View Post
              Schrijf je inderdaad maar in bij een sportschool en laat je begeleiden daar... en waarom thuis trainen? sportschool is net zo makkelijk en zeker voor de ruimtebesparing thuis
              ik dacht thuis trainen zou goedekoper zijn en ik kan daar alle spieren mee doen
              dumbells nemen toch nietveel ruimte inbeslag

en hoeveel sets en herhalingen moet ik nemen als beginner ?

Comment

ik dacht thuis trainen zou goedekoper zijn en ik kan daar alle spieren mee doen
                dumbells nemen toch nietveel ruimte inbeslag

en hoeveel sets en herhalingen moet ik nemen als beginner ?
                Als jij hetzelfde resultaat wil boeken als in een sportschool, zou je toch echt die in de buidel moeten tasten, met alleen dumbells red je het zker niet.

Maar wat is nou precies jouw ambitie? groter en sterker worden?

En waarom besparen? weet zeker dat als je de smaak goed te pakken hebt, dat je verslaafd aan het sporten gaat worden en wat is die gemiddeld 25 euro per maand nou? en voor jou als beginner met de begeleiding die je er bij krijgt, zou het dan eerder als onbetaalbaar inschatten

Comment

Als jij hetzelfde resultaat wil boeken als in een sportschool, zou je toch echt die in de buidel moeten tasten, met alleen dumbells red je het zker niet.

Maar wat is nou precies jouw ambitie? groter en sterker worden?

En waarom besparen? weet zeker dat als je de smaak goed te pakken hebt, dat je verslaafd aan het sporten gaat worden en wat is die gemiddeld 25 euro per maand nou? en voor jou als beginner met de begeleiding die je er bij krijgt, zou het dan eerder als onbetaalbaar inschatten
                  mijn ambitie is ongeveer grooter en sterker
                  als ik maar een driehoek heb in mijn onderborst hoe grooter hoe beter , dan ben ik heel content
                  ik weet niet hoe ik het anders kon zeggen
                  daar bedoel ik dit mee:

sporten is verslavent

25€ per maand is best wel goedekoop

ik ga morgen direct dan bellen

Comment

mijn ambitie is ongeveer grooter en sterker
                    als ik maar een driehoek heb in mijn onderborst hoe grooter hoe beter , dan ben ik heel content
                    ik weet niet hoe ik het anders kon zeggen
                    daar bedoel ik dit mee:

sporten is verslavent

25€ per maand is best wel goedekoop

ik ga morgen direct dan bellen
                    Het is meestal ook genetisch bepaald hoe je borst er uit gaat zien Maar is iedergeval heel wat jaartjes werk

En je moet gewoon even rondkijken..Welke het meest waar voor je geld is. en de ene is duurder dan de andere.

Comment

ga maar naar een sportschool toe,en bekijk daar hoe ze de borst trainen,voor de eerste keer is gewoon gratis.vraag je gewoon,mag ik een proef les nemen,meteen je sportkleiding mee nemen natuulijk
                      ik zal me borst echt niet alleen trainen,zijn ook mee spiergroepen,die je wilt aanpakken,waar je ook sterker door wordt met banken ,al je bevoorbeeld je tricips goed zwaar traint en je schouders en noem maar op,dat heb je ook nodig voor banken, gaat zo maar door. iedereen kan wel dumbells kopen,voor hoe lang gebruik je dat,dat geld voor de meeste mensen.om een mooie borst te krijgen enz ,dan moet je echt geduld hebben,komt niet zomaar aan waaien!!

hier is een schema,voor een beginner,want je groeit namelijk al op licht gewicht en later .zal je zeker zwaarder moeten trainen,en weer zwaarder.het is beter om een begeleider te vragen,hoe en wat!

4 x10

4x10

naar 6 maanden later

1x8 1x8 1x6 1x4
                      1x8 1x8 1x6 1x4 maar dan zal je wel zeker meer gewichten moeten aan paken!!!! om je borts een op donder te geven,zo gezegt
                      sportschool is goed koper!!!!!!!!!!!!!!!en beter motivatie!!!en ze willen je echt graag helpen ,bij een sportschool.je heb nu al dumbells gekocht,wat wil je traks halterbank,dan een halter en dan nog meer gewichtenenz,wat kost dat strak wel niet

probeer en leer

TRAINSEEEEEEEE

Comment

Het is meestal ook genetisch bepaald hoe je borst er uit gaat zien Maar is iedergeval heel wat jaartjes werk

En je moet gewoon even rondkijken..Welke het meest waar voor je geld is. en de ene is duurder dan de andere.
                        ok , bedankt voor mij zowat opweg te helpen
                        nu weet ik al wat meer

Comment

Thuis trainen is prima mogelijk, maar je kunt dit pas effectief doen wanneer je de trainingservaring en kennis hebt die daarvoor nodig is. En die trainingservaring en kennis moet je toch echt opdoen in de sportschool

Mocht je desondanks perse thuis aan de bak willen dan zal je toch echt wel zo'n 1000,- moeten neerleggen voor apparatuur die je dezelfde mogelijkheden bied als in een gym. Dit lijkt duur, maar is gewoon een investering; als je deze sport nog lang denkt te gaan doen haal je dat er zo uit.
                          Becoming a human juggernaut!!!

Comment

ok , bedankt voor mij zowat opweg te helpen
                            nu weet ik al wat meer
                            Hoe lang denk je dat je moet trainen als je dat resultaat van dat plaatje wat het je hebt gepost bereikt?

Comment

Originally posted by beheergroep View Post
                              ga maar naar een sportschool toe,en bekijk daar hoe ze de borst trainen,voor de eerste keer is gewoon gratis.vraag je gewoon,mag ik een proef les nemen,meteen je sportkleiding mee nemen natuulijk
                              ik zal me borst echt niet alleen trainen,zijn ook mee spiergroepen,die je wilt aanpakken,waar je ook sterker door wordt met banken ,al je bevoorbeeld je tricips goed zwaar traint en je schouders en noem maar op,dat heb je ook nodig voor banken, gaat zo maar door. iedereen kan wel dumbells kopen,voor hoe lang gebruik je dat,dat geld voor de meeste mensen.om een mooie borst te krijgen enz ,dan moet je echt geduld hebben,komt niet zomaar aan waaien!!

hier is een schema,voor een beginner,want je groeit namelijk al op licht gewicht en later .zal je zeker zwaarder moeten trainen,en weer zwaarder.het is beter om een begeleider te vragen,hoe en wat!

4 x10

4x10

naar 6 maanden later

1x8 1x8 1x6 1x4
                              1x8 1x8 1x6 1x4 maar dan zal je wel zeker meer gewichten moeten aan paken!!!! om je borts een op donder te geven,zo gezegt
                              sportschool is goed koper!!!!!!!!!!!!!!!en beter motivatie!!!en ze willen je echt graag helpen ,bij een sportschool.je heb nu al dumbells gekocht,wat wil je traks halterbank,dan een halter en dan nog meer gewichtenenz,wat kost dat strak wel niet

probeer en leer

TRAINSEEEEEEEE
                              ja ik weet het , ik heb alles ongveer 52€ betaalt aan halter en gewichten alleen , een bankje heb ik namelijk al .
                              dat bankje is ongeveer 21 jaar oud ongeveer , maar is nog goed instaat .

ik heb alles ongeveer uitgerekent , het maximun aan gewichten , ik ga later al wat bijkopen tot 30KG per hand zal ongeveer nog 100€ eraan kosten , en dan hou ik het erbij . 30Kg per hand vind ik echt wel voldoende .

heb het er wel voor over , zo kan ik thuis wat trainen en op de sportschool

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X