Ikzelf verander sinds kort om de 10 trainingen van een spiergroep, dus bijv. borst begin ik nu met dumbeldrukken, daarna bankdrukken, fly's, etc. En als die 10 trainingen voorbij zijn, begin ik bijv. met bankdrukken, dumbeldrukken, flys, etc. En dat doe ik bij elke spiergroep.
Het is ook wel is verstandig, om af en toe van die balans oefeningen te pakken, bijv. opdrukken met 1 been omhoog of opdrukken op een bal.
Dit heeft dan iets meer resultaat als je weer gaat bankdrukken of dumbeldrukken.
Ik doe ongeveer 4 oefeningen per spiergroep, 3 setjes, 10-12 of 12-15 herhalingen. Dus dat is 12 setjes van gemiddeld 12 reps, betekent dat ik ongeveer 144 reps. Soms train ik ook 4 setjes bij elke oefening, maar dat is net hoe ik mezelf voel. Daarbij komen nog de balans dingen die ik extra doe.
Volgens mij is dat een aardige workout voor je lichaam.
Hebben jullie nog wat tips voor mij evt. of er iets aan toe te voegen?
In iedergeval, alvast bedankt.
Vriendelijke groet'
D. Sodaar
Het is ook wel is verstandig, om af en toe van die balans oefeningen te pakken, bijv. opdrukken met 1 been omhoog of opdrukken op een bal.
Dit heeft dan iets meer resultaat als je weer gaat bankdrukken of dumbeldrukken.
Ik doe ongeveer 4 oefeningen per spiergroep, 3 setjes, 10-12 of 12-15 herhalingen. Dus dat is 12 setjes van gemiddeld 12 reps, betekent dat ik ongeveer 144 reps. Soms train ik ook 4 setjes bij elke oefening, maar dat is net hoe ik mezelf voel. Daarbij komen nog de balans dingen die ik extra doe.
Volgens mij is dat een aardige workout voor je lichaam.
Hebben jullie nog wat tips voor mij evt. of er iets aan toe te voegen?
In iedergeval, alvast bedankt.
Vriendelijke groet'
D. Sodaar
Comment