Heel even off topic, maar wat is BOR?
Wat is jouw top met BOR
Collapse
X
-
Originally posted by Kevf View Postwtf...hoe kan je dan met deze oefening zo'n bruut gewicht pakken?.
Heb toen ik een paar maanden geleden weer begon na 4 jaar mezelf zowa moeten dwingen om borst regelmatig te trainen zonder te slacken.
Tegenwoordig gaat het wel, maar borst blijft in verhouding gewoon achter..komt wel goed (hoop ik )Achievements comes in cans, not can'ts.
Comment
-
Zet er dan ook gelijk bij hoe strict Zelf 2 weken terug zoiets 5x130 gepakt, doe BOR niet vaak en als ik hem doe licht cheated.In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
-
Originally posted by adon1s View PostZet er dan ook gelijk bij hoe strict Zelf 2 weken terug zoiets 5x130 gepakt, doe BOR niet vaak en als ik hem doe licht cheated.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Tm. 110 kan ik nu strikt uitvoeren, pak ook vaak 90-100kg en dan gewoon herhalingen maken. Als ik hem als eerste oefening doe pak ik hem wel zwaar. Cheaten valt echt mee, je moet wel de snelheid in de beweging houden, kan geen 2 sec. omhoog en 2 sec. omlaag elke herhaling, maar zie daar ook niet veel nut in bij zo'n soort oefening.In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
-
50kg , je doet ze gewoon nooit tot je max? Of met DB's? Vind 130 niet erg bruut hoor, zijn er zat die meer pakken..
Mijn stats zijn: 21j. ; 1,76m. ; 96kg. ; vet% zal rond de 13% liggen
Krachtstats: sq: 190 full; bench 145; deadlift 270
Alle krachtstats gaan binnenkort verbroken worden, ben al een tijdje helemaal blessurevrij.In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
Comment
-
Originally posted by adon1s View Post50kg , je doet ze gewoon nooit tot je max? Of met DB's? Vind 130 niet erg bruut hoor, zijn er zat die meer pakken..
Mijn stats zijn: 21j. ; 1,76m. ; 96kg. ; vet% zal rond de 13% liggen
Krachtstats: sq: 190 full; bench 145; deadlift 270
Alle krachtstats gaan binnenkort verbroken worden, ben al een tijdje helemaal blessurevrij."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Als ik je states gelijk had gezien had ik niets gezegt
En ja BOR heb ik al een jaar niet gedaan denk ik.
Vond het toen echt een k*t oefening.
Denk dat ik nu wel de 70kg moet halen.
Roeien met kabel pak ik 90kg 8x.
Ik ga hem van de week is een x proberen ben nu eigelijk wel benieuwt
GrzWie rijk wil zijn moet niet zijn vermogen vermerderen, maar zijn hebzucht verminderen!!
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostNaturel?In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
40 minutes ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment