Squad - Krakende Knieen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Als je een goede fysio hebt zal hij zoiets niet zeggen.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Zo iets zal een fysio niet zeggen kerel.
      Je hebt inprincipe geen verwijzing nodig maar kan geen kwaat om eerst langs de doc te gaan, dan is hij ook op de hoogte mocht er iets anders zijn.
      Who's the Chef

Comment

Ok nou eindelijk een oplossing gevonden, werd er zo godvergeten ziek van dat ik niet kon squatten (maar toch heb gedaan met resultaat pijnlijke knieën) dat ik variaties van squat uit ging proberen, frontsquat, squatbar hoog laag, parallel (lol stom achteraf) van alles.

Uiteindelijk weer heleboel informatie doorgelezen, filmpjes gekeken en uiteindelijk weer het e-boek van Rippetoe erbij gepakt, waar een clause in staat over het (zo ver mogelijk) naar buiten drukken van de knieën. Had zelf niet het idee dat ik zegmaar knieën naar binnen had tijdens squatten en eerst voelde het naar buiten drukken heel vreemd aan mijn lies (nu niet meer, en verder levert het ook echt geen rare stance op). Flink opgewarmd, 2x25 zonder stang, 20x met stang, toen ff heel licht 20 kg erop gegooid

En breekt me klomp, 1x kraak bij eerste herhaling.... en verder niks dus oplossing gevonden

Sorry voor de bump maar deze doorbraak is voor mij persoonlijk van groot belang en dat moest ik gewoon even delen

Adios!
        The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Nou mooi toch dat je een oplossing hebt gevonden.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Heb vaak dat gewrichten hard klikken, klinkt ongeveer als in de video. Doet nooit pijn en als ik warm ben wordt het minder. Komt bij mij ook door de beweging op zich, niet door belasting met gewicht. Dokter en fysio hebben gezegd dat het geen kwaad kan. Ik heb gewoon plenty kraakbeen en ben mede daardoor ook bovengemiddeld soepel. Maken bij jou alleen de knieën geluid? Hier des te groter het gewricht des te harder de klik.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X