Originally posted by levensgenieter
View Post
Linker borstspier groter dan rechter na training
Collapse
X
-
het wil niet bijtrekken
Ik zit met een probleem dat mijn linker bortsspier groter is dan mijn rechter en mijn rechter schouder is groter dan mijn linker, en ik ben links handig, het voel alsof wanneer ik train dat al die kracht van mijn linker kant in mijn borst gaat spannen, en van mij rechter kant in mijn arm het is zo erg dat mijn linker borst bijna 4 cm verschill, kan iemand mij een tip geven hoe dit bij kan trekken.
Ik heb al geprobeerd met dumpell maar het maak het alleen maar erger.
Comment
-
-
heb precies hetzelfde
ben rechtshandig en mijn linker borst is ook een stuk groter!
als ik de oefeningen uitvoer voel ik mijn linker ook flink aanspannen en recht niet zo veel.
doe nu gewoon 1 maal per week alleen de rechterkant trainen erbijLang leve de blender!
Comment
-
Originally posted by Pinada View PostBen blij dat iemand anders het zegt
@kwasimodo: Hoe heb je getraind met die dumpell? En welkom trouwens!
dankje wel voor jullie compliment en welcome
meeste keertjes dat ik met dumbells train zet ik half kg meer bij mij rechter hand.
Het helpt gewoon niet, mijn linker borstspier blijf toch harder groeien, en mijn rechter schouder blijf groter worden.
bij linkerborst spier hangr ok lager en is breder, mijn rechter is kleiner en hangt hoger, ik vind het erg want mijn postuur is duidelijk zichtbaar symetrusch niet correct.
Ik ga proberen met barbell en als het dan niet lukt ben ik de lul
Comment
-
je kan ook apparaten trainen dan kun je niet een kant harder trainen dan de andre is mij ooit verteld.
verder is bij mij volgens mij alles een beetje dezelfde maat alleen is mijn linker bicep ietje kleiner dan mijn rechter omdat ik rechts ben. en mij boven buikspieren zijn volgens mij een beetje overtraint hoewel ik dit niet bewust heb gedaan omdat ik dit altijd heb gehad. ik vind dit niet echt mooi maar ik weet niet wat ik er mee moet. de bovenste twe blokjes die steken wel 1 tot 2 cm uit vergeleken met de andere blokjes.
ik zat trouwens te denken dat het misschien door de tafels/ bureau's komt als je achter je pc zit zit je precies met die spieren tegen de tafel. waardoor je ze een beetje aanspant. dit weet ik niet zeker hoor
Comment
-
@beunhaas, moet je niet zo in je beeldscherm kruipen.
@kwasimodo, ga niet met verschillende gewichten werken voor links en rechts. Pak met je zwakkere/kleinere kant gewoon max reps en doe met de sterkere kant hetzelfde aantal reps met hetzelfde gewicht. Zo doorgaan tot het weer gelijk is.
ps. wat voor jou als een groot verschil oogt hoeft dat niet te zijn voor een ander.
Comment
-
Originally posted by tums View Post@beunhaas, moet je niet zo in je beeldscherm kruipen.Originally posted by tums View Post
@kwasimodo, ga niet met verschillende gewichten werken voor links en rechts. Pak met je zwakkere/kleinere kant gewoon max reps en doe met de sterkere kant hetzelfde aantal reps met hetzelfde gewicht. Zo doorgaan tot het weer gelijk is.
ps. wat voor jou als een groot verschil oogt hoeft dat niet te zijn voor een ander.
jawel ik moet wel kunnen bodynetten :P
Comment
-
Ik heb precies het zelfde.
Maar merk dat het langzaam bijtrekt nu ik met apparaten train.
Heb je veel opgedrukt? Dan is de kans dat je teveel leunt op je ene arm.
Als je met dumbells traint, raad ik je aan om voor de spiegel te trainen zodat je kan kijken of je hem allebei de kanten het zelfde uitvoert.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
21 uur geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
5 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: