Sixpack

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sixpack

Hallo ik ben een jongen van15 jaar, en zou graag een six pack willen hebben.
    af en toe train ik ze wel met crunches en sit-ups. maar het lijkt of er niets gebeurt. het lijkt wel dat ik teveel vet heb.
    Ik ben 1,80 lang en weeg 58 kilo.
    ik wou vragen of iemand mij misschien kan helpen?

Adriaan

denk niet dat je teveel vet hebt met zo'n laag gewicht.
    zou je maar eens gaan aanmelden bij een sportschool dan kan je fullbodyschema gaan doen uit de sticky's.
    enem sixpack moet je niet voor gaan je moet alles trainen.
    Calisthenics / Street workout

Comment

ja dat doe ik ook af en toe, kan je alsjeblieft een makkelijk trainings schema voor mij maken dan?
      dan kijk wat het word.

alvast bedankt, Adriaan

Comment

Nee dat kan niet.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by vlameman View Post
          ja dat doe ik ook af en toe, kan je alsjeblieft een makkelijk trainings schema voor mij maken dan?
          dan kijk wat het word.

alvast bedankt, Adriaan
          wat ik al zij kijk in de sticky's daar staat een schema wat heel makkelijk is.
          Calisthenics / Street workout

Comment

ok bedankt

Comment

zou inderdaad niet alleen buik trainen.. gespierde buik zonder borst is ook niet bepaald mooi
              je weegt wel erg weinig ook...
              en als je aan je buik zou werken, zorg dan dat je genoeg oefeningen doet, correct uitvoert en genoeg rusten!

Comment

Als je alles traint, hoef je niet eens persé je buik erbij te trainen. Dus lees de stickies, stel een mooi begin schema op, ga na de sportschool. Zo pak je alles.

Is dat even een mooi stappenplan of niet
                Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Ja, maar zo'n stappenplan duurt te lang, het is bijna zomer he.

Comment

ga gezond eten niet snoepen sochtend crunsches en savonds... moet denk ik wel werken

Comment

Als je alleen je buik traint loop je straks helemaal krom, dat is ook niet alles. Gewoon het hele lichaam trainen en veel geduld nemen. Voor de zomer (als je daar op uit was) nog ff snel gaat lastig zoniet onmogelijk worden. succes ermee.
                      " Failure is not an option "

Comment

Originally posted by tums View Post
                        Ja, maar zo'n stappenplan duurt te lang, het is bijna zomer he.

was ook lichtelijk sarcastisch bedoeld..

Snap ook dat hij het voor de zomer weer tip top wil..tja, wie niet...maar ja, in mei beginnen voor de zomer...beetje kortdag he

Comment

ik vind het onderwerp toch interessant genoeg om ff wat langer over te blijven disucsieren. Ook al omdat ik ook graag in de zomer een (beginnende) sixpack wil bezitten :

Ten eerste is het volgens mij belangrijk dat je niet teveel lichaams vet (wat zich over het algemeen bij de man op de buik bevind) aanwezig is.
                          Achter dit vet worden anders de spieren verborgen. Verbeter me als dat niet zo is.

Maar om nu niet aan crunches te doen?
                          bij mij is het buikje helaas rond. De intensieve trainig die ik nu gedurende 3 weken volg zorg ervoor dat alles in iedergeval gespannen staat.
                          Om mijn buik goed uit te laten komen heb ik altijd al hem wat inmoeten houden. (ik heb in het verleden eens een stevig afgetraind lichaam gehad) Je kent het wel buik in, borst omhoog, schouders recht.

Maar ik weet ook even niet zo goed waar ik mijn accenten op moet leggen als beginneling.

Ik ben klein van stuk en had "maar" 4kg overgewicht. Daar ben ik er al min. 2 van kwijt. Ik mis de massa maar heb (op mijn buik) na een zeer goede bottenstructuur. V-vorm. schouderkappen etc. Echter word dat allemaal door dat bolle buikje verpest.
                          Waar kan ik nu het beste aan werken? Massa zodat de spieren door het vet heen duwen. Of juist vetgehalte (cardio) zodat de spieren die ik heb beter uitkomen. En of dit met behulp van buikspieroefeningen?
                          Last edited by Stormo; 13-05-2009, 15:57.

Comment

Originally posted by Stormo View Post
                            ik vind het onderwerp toch interessant genoeg om ff wat langer over te blijven disucsieren. Ook al omdat ik ook graag in de zomer een (beginnende) sixpack wil bezitten :

Ten eerste is het volgens mij belangrijk dat je niet teveel lichaams vet (wat zich over het algemeen bij de man op de buik bevind) aanwezig is.
                            Achter dit vet worden anders de spieren verborgen. Verbeter me als dat niet zo is.

Maar om nu niet aan crunches te doen?
                            bij mij is het buikje helaas rond. De intensieve trainig die ik nu gedurende 3 weken volg zorg ervoor dat alles in iedergeval gespannen staat.
                            Om mijn buik goed uit te laten komen heb ik altijd al hem wat inmoeten houden. (ik heb in het verleden eens een stevig afgetraind lichaam gehad) Je kent het wel buik in, borst omhoog, schouders recht.

Maar ik weet ook even niet zo goed waar ik mijn accenten op moet leggen als beginneling.

Ik ben klein van stuk en had "maar" 4kg overgewicht. Daar ben ik er al min. 2 van kwijt. Ik mis de massa maar heb (op mijn buik) na een zeer goede bottenstructuur. V-vorm. schouderkappen etc. Echter word dat allemaal door dat bolle buikje verpest.
                            Waar kan ik nu het beste aan werken? Massa zodat de spieren door het vet heen duwen. Of juist vetgehalte (cardio) zodat de spieren die ik heb beter uitkomen. En of dit met behulp van buikspieroefeningen?
                            Ik begrijp dat je evt. overgewicht minimaal is. Dus is cutten ook niet echt wat, verder is het niet mogelijk plaatselijk ver te verbranden en zou ik gewoon lekker hard gaan trainen. Mijn mening uiteraard

Comment

Originally posted by DER EINZELGANGER View Post
                              ..... zou ik gewoon lekker hard gaan trainen. Mijn mening uiteraard
                              <---- word gewaardeerd

Doe ik ook
                              +/-30min cardio en reps van 4x10. En dat 5 tot 6 dagen in de week.
                              Reps ben ik nu terug aan het brengen naar 3x8 zodat ik de gewichten kan opvoeren.
                              Valt me echter op dat mijn uitvoeringen van buikoefeningen van een belabberd lage kwaliteit zijn. En vind het dus niet zo gek dat daar een struikelblok aanwezig is.
                              Ik heb de rollerskates dus ook maar uit de kast gehaald aangezien ik dan tijdens de cardio buikspieren wat intensiever gebruik dan op de fiets of stepper. Again verbeter me als ik er naast zit

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X