Sixpack

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by tums View Post
    Ja, maar zo'n stappenplan duurt te lang, het is bijna zomer he.
    Het is wel de beste manier...maar meestal heb je al een 6pack als je flink droog bent. Anders gewoon vaker je buikspieren trainen op verschillende manieren
    "If challenge had a taste...you'd be quite delicious."

Comment

Originally posted by Sjimmie View Post
      voor een sixpack , doe buiten je gewone training van al je spiergroepen natuurlijk .

'' floorwipes'' ik zweer bij floorwipes
      Ik ook. Me grond heeft er nog nooit zo schoon uitgezien.
      Floorwipes...verplaatst niet alleen het stof, maar absorbeerd het in je kleding

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
        Ik ook. Me grond heeft er nog nooit zo schoon uitgezien.
        Floorwipes...verplaatst niet alleen het stof, maar absorbeerd het in je kleding
        hahahaha jaja goed gevonden ..
        maar ik denk dat je het in de war haald met de ''swiffer''
        Shut the Fuck up and TRAIN !!!

Comment

ik ben nog maar 15 met een vetpercentage van 10,3 procent is dat nou slecht of goed

Comment

Prima toch, maar ligt eraan hoe droog je zelf wilt staan of juist niet.
            10 % is voor mij nu nog mn streven.
            " Failure is not an option "

Comment

maar ik train 's ochtends en 's avonds van alles vooral mijn buik, maar ik zie niets vooruit gaan (met mijn buikspieren) geen blokje te zien, maar het raare is dat mijn armen wel vreselijk groeien

iemand een idee

Comment

Ja, je training is ruk.
                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

hoe bedoel je?

Comment

"ik train 's ochtends en 's avonds van alles vooral mijn buik" klinkt niet echt als een schema waar je iets mee gaat bereiken.
                    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

kijk 's morgens doe ik 30 keer push ups 2 sets crunches 15 keer 2 sets, schuin en boven. dus samen 4 keer. ik trek me zelf nog 15 keer op. 's avonds ongeveer hetzelfde alleen meerdere sets, en andere oefeningen dan 's morgens anders is er geen variatie. maar mijn probleem is dat ik al een maand goed bezig ben maar ik zie niet van mijn buik

Comment

Je bent niet goed bezig als je elke dag 2x spiertjes traint. Wanneer hebben ze rust om te herstellen en groeien?

Comment

Laat ik je uit de droom helpen: je bent niet al een maand goed bezig.

Ăśberhaupt iets gedaan met de adviezen in dit topic?

Comment

ja ik dacht er gebeurt niet zo veel dus meer trainen dus ik moet om de dag trainen

Comment

Met zo een schema zal je de eerste weken wel wat resultaat zien omdat je lichaam niets gewoon is, daarna ga je echter niet meer vooruit.
                              mijn advies (ik heb nog niet zoveel ervaring maar in dit geval lijkt het mij toch wel duidelijk):

1) Stel een goed voedingsschema op (je weegt redelijk weinig heb ik gezien dus ga maar bulken)
                              2) Stel een beter trainingsschema op waarbij je elke spier traint. Zorg dat de belangrijke compound oefeningen er zeker inzitten, die zijn veel effectiever dan crunches voor je buikspieren.
                              3) Je doel is om een sixpack te halen voor deze zomer. Is mogelijk maar is het niet beter om dit een jaartje (of 2) uit te stellen zodat je volgende zomer overal mooi gespierd bent?
                              @ ketIF

Comment

Als ik vragen mag; waarom zou je met zon gewicht moeite doen voor je buikspieren?
                                Offe.. kan iemand mij uitleggen wat er zo gruwelijk geil zou moeten zijn aan zon 6pack? :?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X