Originally posted by tums
View Post
Sixpack
Collapse
X
-
Originally posted by Sjimmie View Postvoor een sixpack , doe buiten je gewone training van al je spiergroepen natuurlijk .
'' floorwipes'' ik zweer bij floorwipes
Floorwipes...verplaatst niet alleen het stof, maar absorbeerd het in je kleding
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostIk ook. Me grond heeft er nog nooit zo schoon uitgezien.
Floorwipes...verplaatst niet alleen het stof, maar absorbeerd het in je kleding
maar ik denk dat je het in de war haald met de ''swiffer''Shut the Fuck up and TRAIN !!!
Comment
-
"ik train 's ochtends en 's avonds van alles vooral mijn buik" klinkt niet echt als een schema waar je iets mee gaat bereiken."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
kijk 's morgens doe ik 30 keer push ups 2 sets crunches 15 keer 2 sets, schuin en boven. dus samen 4 keer. ik trek me zelf nog 15 keer op. 's avonds ongeveer hetzelfde alleen meerdere sets, en andere oefeningen dan 's morgens anders is er geen variatie. maar mijn probleem is dat ik al een maand goed bezig ben maar ik zie niet van mijn buik
Comment
-
Laat ik je uit de droom helpen: je bent niet al een maand goed bezig.
Ăśberhaupt iets gedaan met de adviezen in dit topic?"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Met zo een schema zal je de eerste weken wel wat resultaat zien omdat je lichaam niets gewoon is, daarna ga je echter niet meer vooruit.
mijn advies (ik heb nog niet zoveel ervaring maar in dit geval lijkt het mij toch wel duidelijk):
1) Stel een goed voedingsschema op (je weegt redelijk weinig heb ik gezien dus ga maar bulken)
2) Stel een beter trainingsschema op waarbij je elke spier traint. Zorg dat de belangrijke compound oefeningen er zeker inzitten, die zijn veel effectiever dan crunches voor je buikspieren.
3) Je doel is om een sixpack te halen voor deze zomer. Is mogelijk maar is het niet beter om dit een jaartje (of 2) uit te stellen zodat je volgende zomer overal mooi gespierd bent?@ ketIF
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment