Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
En nu wat relevante informatie voor je na mijn vorige post die ik niet meer kan editen.
http://www.muscleandstrength.com/exercises/main.html
dit is een website waar heel veel oefeningen opstaan. je kan ze allemaal zien of uitfilteren.
En je kan natuurlijk gewoon zoeken op het forum. Hier word echt heel veel besproken.
Succes!
Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.
@ ts gebruik de zoeknfuntie.. google..beachboy spieren is het meest over te vinden.. dikke triceps maken je bolletjes het mooist.. aangezien je een mooiboy wil zijn.. Borst bicep tricep..
Jeehj.. daar heeft hij toch niets aan? Ik denk dat de ts gewoon droge spiermassa op een schoteltje wil!
Maar geen hamstrings oid, want hij doet vast al aan voetbal.
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment