Hallo allemaal! Ik heb altijd het trainen wel een beetje bijgehouden, maar met veel pauzes tussendoor. Maar ga er nu weer helemaal voor sinds een week. Ik train nu thuis heb genoeg materiaal voor zeker elke spiergroep 3 verschillende oefeningen te doen. Alleen heb ik geen idee hoe ik mijn onderug zwaar kan trainen. Ik ga nu voor onderug op mijn buik liggen en laat borst iets naar boven komen. Maar voor massa op te bouwen is dit te weinig weerstand. Iemand een idee? B.V.D.
Thuis trainen van onderug??
Collapse
X
-
mischien kan je de goodmorning doen
YouTube - Bodybuilding Exercises : Bodybuilding: Good Morning Exercisebp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg
-
Originally posted by koenv91 View Postmischien kan je de goodmorning doen
YouTube - Bodybuilding Exercises : Bodybuilding: Good Morning Exercise
Comment
-
wat wil je ermee bereiken is ook belangrijk:
- ga je voor massa?
in dat geval is deadlift de beste keuze, deze zorgt voor meeste massa op je onderrug en vele andere plaatsen
- moet je rug versterkt worden voor squat?
in dit geval is goodmorning een goede keuze omdat deze oefening ongeveer dezelfde houding aanneemt als een (foute) squat waardoor je meer kracht zult hebben @ squat en ook sneller die rug recht zal kunnen houden
- je hebt last van je rug?
ik heb nogal wel eens last van me rug (vooral als ik lang stilzit) en dus doe ik buiten mn squat training elke trainingsdag (3x in de week) een lichte oefening zoals hyperextentions/supermans/super lichte deadlifts zodat er gewoon bloed door heen stroomt wat blessures helpt te voorkomen/ mischien een al bestaande blessure vermindert.
sowieso als je gaat deadliften/squatten goede warm up doen (hypers/lichte goodmornings/enz.) zodat je rug goed warm is, en let vooral op de techniek
Comment
-
Misschien wist je dit al maar ik denk dat een goede warm-up belangrijk is bij het trainen van de rug om blessures te voorkomen (warm-up MET stretchen dus). Verder zoek even op SQUAT RX (youtube) en dan zijn video over good mornings. Die gast legt alles super uit!
Comment
-
Originally posted by IJsBlok View Postals ik rug ga trainen is mijn warming up 4x8 optrekken (chinnen)
daarna over naar deadlift maar ik ga niet specifiek warming up doen
en stretchen doe je maar na je training maar niet tijdens of ervoor!Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment