soepelheid/souplesse

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• soepelheid/souplesse

Hallo,
    Ik ben onlangs begonnen met fitnesswedstrijden en heb moeten vaststellen dat spreidzit en zo enorm veel gevraagd worden. Ik kan goed dansen maar ik moet soepeler worden. Gezien ik in een streek woon waar niet veel mogelijkheid bestaat om deel te nemen aan gymnastieklessen en zo, zou ik graag weten of iemand mij raad kan geven wat betreft oefeningen.
    Ik kan veel thuis trainen dus als iemand een goede DVD kan aanraden is dit ook OK.
    thanks...

Salut,
    Ayant commencé récemment des concours de Fitness, j'ai constaté que la souplesse est un facteur fort demandé. Je ne suis pas très souple et habitant une région où il n'y a pas beaucoup de possibilités de cours, je voudrais demander si quelqu'un sait me donner conseil. Je sais m'entrainer chez moi donc un conseil pour un DVD est très bien aussi.
    Merci
    Last edited by anonyme12; 15-06-2009, 10:03.

Stretches doen het altijd goed. Zoek eens op PNF stretching.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Er zitten geen fransen hier op het forum.

Souplesse is oprekken van de spieren. Dus veel uitgebreid rek en strek werk samen met Foam Roll werk en wat mobiliteits/flexibiliteits oefeningen moet volstaan.

Doe anders een Yoga variant naast het trainen er bij. Rek je ook op en alles.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
        Er zitten geen fransen hier op het forum.

Souplesse is oprekken van de spieren. Dus veel uitgebreid rek en strek werk samen met Foam Roll werk en wat mobiliteits/flexibiliteits oefeningen moet volstaan.

Doe anders een Yoga variant naast het trainen er bij. Rek je ook op en alles.
        sommigen zijn 3-talig
        the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
          sommigen zijn 3-talig
          Dat zullen dan wel de Belgen zijn

Nederlanders en Frans is zoals Walen en Nederlands..
          The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

frans is een klote taal klein voorbeeld, simpele vertaling van computer in verschillende talen:

Nederlands: Computer
            Engels : Computer
            Duits : Komputer
            Frans : Ordinateur

Dat verzin je toch niet ?!
            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
            Go heavy or go home!

Comment

Ik vind frans ook verschrikkelijk. En dat is maar 1 voorbeeld van de verschrikkelijkheden van het frans.

OT: Stretchen is idd erg goed daarvoor . Succes!
              Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Frans is een drama van een taal. Zelfs uitzonderingen hebben uitzonderingen.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                  frans is een klote taal klein voorbeeld, simpele vertaling van computer in verschillende talen:

Nederlands: Computer
                  Engels : Computer
                  Duits : Komputer
                  Frans : Ordinateur

Dat verzin je toch niet ?!

In Spaans heb je beide varianten, el ordenador/computador. Ordenador wordt meest gebruikt.

en in het Italiaans heb je il calcolatore/computer. Dat is nog moeilijker

De moeilijkste taal vind ik ook wel Frans.

Anyway, OT: zoek Pavel Tsatsouline - Dynamic stretching
                  Last edited by Genjuro; 17-06-2009, 09:47.

Comment

Waarom zou een computer als calculator bestempelen. Het doet wel meer dan dat :O

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                      Waarom zou een computer als calculator bestempelen. Het doet wel meer dan dat :O
                      ja, ga ff rellen met de Italiaanse taalhoofden, als je je kakker aanbiedt willen ze je ms wel helpen...

Ff serieus, talen zijn de helft van de tijd gewoon niet logisch.

Trouwens "spreek" ik 8 talen op mijn CV, in realiteit is het bij de helft eerder brabbelen.
                      Last edited by Genjuro; 17-06-2009, 09:53.

Comment

Ben benieuwd wat de Nederlanders eigenlijk van talen kunnen, ga er binnen enkele maanden ws op stage...

Comment

Bodybalance

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
                            Ben benieuwd wat de Nederlanders eigenlijk van talen kunnen, ga er binnen enkele maanden ws op stage...
                            1. Nederlands
                            2. Duits
                            3. Engels

Roestig, maar als ik het een tijdje gebruik komt het Latijns en Hebreeuws ook wel weer terug.

Steeds meer landen leren engels dus als je engels en je moedertaal beheerst is het wel goed genoeg vind ik. Behalve fransen...die aso's willen geen andere talen leren. Komt goed uit, want ik wil die van hun niet leren. Bleh had er vroeger op school een hekel aan.

Comment

Hadden wij die domme walen maar niet, dan moesten we ook geen frans als officiele taal kennen
                              The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X