Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Das meer voor een cardio achtige work-out en om te depleten. Maar om massa/kracht op te winnen op die manier gaat niet gebeuren. Daarnaast deden de "300" ook nog tire flips e.d.
Das meer voor een cardio achtige work-out en om te depleten. Maar om massa/kracht op te winnen op die manier gaat niet gebeuren. Daarnaast deden de "300" ook nog tire flips e.d.
En ze hebben waarschijnlijk iets 'extra's' gebruikt om er gespierd uit te zien, plus dat dat in het echt behoorlijk meevalt. Is met de computer bewerkt zodat het er net allemaal wat beter uit ziet. Daarnaast lijkt het me best wel zinloos, op conditie na dan. Maar goed als je het leuk lijkt kan je het proberen.
En ze hebben waarschijnlijk iets 'extra's' gebruikt om er gespierd uit te zien, plus dat dat in het echt behoorlijk meevalt. Is met de computer bewerkt zodat het er net allemaal wat beter uit ziet. Daarnaast lijkt het me best wel zinloos, op conditie na dan. Maar goed als je het leuk lijkt kan je het proberen.
Inderdaad waarschijnlijk ook:
300 ml test
300 mg dianabol etc..
AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!
De echte Spartanen waren voornamelijk gehard. Het feit dat ze zich niet lieten afschrikken door pijn en de dood maakte die 300 echt gevaarlijk. Gevaarlijker dan hun lichamelijke conditie iig.
Overigens ben ik het eens met de meesten hier. De spiermassa is zeker mbv CGI wat opgeleukt op het witte doek
Wil je jezelf ook harden? Leer dan door pijnbarrieres heen te prikken tijdens krachtoefeningen. Aflopende sets, rust/pauze oefeningen en oefeningen met een spotter erbij kunnen je al heel wat harder maken. Qua cardio: farmers walk is een hele goeie alsook rennen met een rugzak vol zware dingen erin of (zoals ik altijd deed) met een loodgordel om.
Qua cardio: farmers walk is een hele goeie alsook rennen met een rugzak vol zware dingen erin of (zoals ik altijd deed) met een loodgordel om.
Heb ik wel een grote vraag over rennen is zoiezo niet echt geweldig voor je knieën maar als je daar ook nog eens een hoop gewicht bij gooit. Zal het wel helemaal belastend zijn voor de lopers?
Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.
Ik ben het er niet helemaal mee eens dat je er geen massa van krijgt
Je zult door deze oefeningen nooit een bodybuilder worden maar je krijgt er zeker een gespierd lichaam voor eigenlijk het perfecte lichaam voor zomers op het strand
Ik ben het er niet helemaal mee eens dat je er geen massa van krijgt
Je zult door deze oefeningen nooit een bodybuilder worden maar je krijgt er zeker een gespierd lichaam voor eigenlijk het perfecte lichaam voor zomers op het strand
Zegt de man die geen flauw idee heeft over hoe het schema eruit zien.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Levensbedreigend voor je knieën. Zou daar erg terughoudend mee zijn.
Zegt de man die geen flauw idee heeft over hoe het schema eruit zien.
Waarschijnlijk heeft hij gewoon de film gezien. Die overigens wel bruut is moet ik erbij zeggen.
En over dat bodybuilder worden.. Een bodybuilder dat ben je of dat ben je niet. Dat word je niet door breed te worden, dat ben je in je manier van leven.
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Comment