300 spartan oefeningen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 300 spartan oefeningen

beste mensen
    wat zijn de orignele spartan 300 ? deze lijkt me namelijk geweldig om te doen
    Never Never Never Give Up !!!

Nee dat is niet geweldig om te doen en ik betwijfel of jij een tracktor band in je achtertuin heb liggen om mee te trainen.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
      Nee dat is niet geweldig om te doen en ik betwijfel of jij een tracktor band in je achtertuin heb liggen om mee te trainen.
      hahahaha.. dan moet je het slim doen. gewoon een bench bankje pakken.. en als het kan verhogen met wat schijven...

Ik vond het anders wel heel goed als full body deplete tijdens keto

@ts

“300”
      25x Pull-up
      50x Deadlift @ 61kg
      50x Push-up
      50x Box Jump
      50x Floor Wiper @ 61kg (links en rechts telt als 1)
      50x KB Clean and Press @ 16kg (KB must touch floor between reps)
      25x Pull-up
      300 reps total

Bedoeling is dat je het zo goed mogelijk en snel uitvoerd

Comment

Das meer voor een cardio achtige work-out en om te depleten. Maar om massa/kracht op te winnen op die manier gaat niet gebeuren. Daarnaast deden de "300" ook nog tire flips e.d.

Comment

Das meer voor een cardio achtige work-out en om te depleten. Maar om massa/kracht op te winnen op die manier gaat niet gebeuren. Daarnaast deden de "300" ook nog tire flips e.d.
          huh hadden ze in die tijd al tracktorbanden?

Comment

En ze hebben waarschijnlijk iets 'extra's' gebruikt om er gespierd uit te zien, plus dat dat in het echt behoorlijk meevalt. Is met de computer bewerkt zodat het er net allemaal wat beter uit ziet. Daarnaast lijkt het me best wel zinloos, op conditie na dan. Maar goed als je het leuk lijkt kan je het proberen.
            Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
              En ze hebben waarschijnlijk iets 'extra's' gebruikt om er gespierd uit te zien, plus dat dat in het echt behoorlijk meevalt. Is met de computer bewerkt zodat het er net allemaal wat beter uit ziet. Daarnaast lijkt het me best wel zinloos, op conditie na dan. Maar goed als je het leuk lijkt kan je het proberen.
              Inderdaad waarschijnlijk ook:
              300 ml test
              300 mg dianabol etc..
              AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!

Comment

De echte Spartanen waren voornamelijk gehard. Het feit dat ze zich niet lieten afschrikken door pijn en de dood maakte die 300 echt gevaarlijk. Gevaarlijker dan hun lichamelijke conditie iig.
                Overigens ben ik het eens met de meesten hier. De spiermassa is zeker mbv CGI wat opgeleukt op het witte doek
                Wil je jezelf ook harden? Leer dan door pijnbarrieres heen te prikken tijdens krachtoefeningen. Aflopende sets, rust/pauze oefeningen en oefeningen met een spotter erbij kunnen je al heel wat harder maken. Qua cardio: farmers walk is een hele goeie alsook rennen met een rugzak vol zware dingen erin of (zoals ik altijd deed) met een loodgordel om.
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Oke interessant! Heeft iemand anders nog oefeningen die hij of zij er extra bijdoet? of een aangepaste versie

Comment

wahahhaa,..ik weet niet waarom maar daar moest ik hard om lachen.. Goeie Falstyr!
                    You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Dat vraagt hij toch niet.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                        Qua cardio: farmers walk is een hele goeie alsook rennen met een rugzak vol zware dingen erin of (zoals ik altijd deed) met een loodgordel om.
                        Heb ik wel een grote vraag over rennen is zoiezo niet echt geweldig voor je knieën maar als je daar ook nog eens een hoop gewicht bij gooit. Zal het wel helemaal belastend zijn voor de lopers?
                        Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Ik ben het er niet helemaal mee eens dat je er geen massa van krijgt
                          Je zult door deze oefeningen nooit een bodybuilder worden maar je krijgt er zeker een gespierd lichaam voor eigenlijk het perfecte lichaam voor zomers op het strand

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                            Qua cardio: farmers walk is een hele goeie alsook rennen met een rugzak vol zware dingen erin of (zoals ik altijd deed) met een loodgordel om.
                            Levensbedreigend voor je knieën. Zou daar erg terughoudend mee zijn.

Originally posted by Fightmachine View Post
                            Ik ben het er niet helemaal mee eens dat je er geen massa van krijgt
                            Je zult door deze oefeningen nooit een bodybuilder worden maar je krijgt er zeker een gespierd lichaam voor eigenlijk het perfecte lichaam voor zomers op het strand
                            Zegt de man die geen flauw idee heeft over hoe het schema eruit zien.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                              Levensbedreigend voor je knieën. Zou daar erg terughoudend mee zijn.

Zegt de man die geen flauw idee heeft over hoe het schema eruit zien.
                              Waarschijnlijk heeft hij gewoon de film gezien. Die overigens wel bruut is moet ik erbij zeggen.

En over dat bodybuilder worden.. Een bodybuilder dat ben je of dat ben je niet. Dat word je niet door breed te worden, dat ben je in je manier van leven.
                              Last edited by jordy; 14-07-2009, 23:19.
                              Owner of the Iron Playground.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X