Spierpijn

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Spierpijn

FF een vraagje mbt spierpijn.

Ik iedere kee als ik train en klaar ben met een een oefening dan voel je dat alles opgepomp is en beetje pijn doet.
    Maar de volgende dag heb ik dus geen spierpijn. Terwijl ik toch voor mijn gevoel zwaar getraind heb tot het uiterste ben gegaan.

Moet je nu wel de dag erna spierpijn hebben of niet om goed getraind te hebben=

je lichaam went op een gegeven moment aan de oefeningen.
    over een paar weken als je met een nieuw schema begint krijg je wel weer spierpijn.
    bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

Slotje plix ;/
      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by DeCestaro View Post
        FF een vraagje mbt spierpijn.

Ik iedere kee als ik train en klaar ben met een een oefening dan voel je dat alles opgepomp is en beetje pijn doet.
        Maar de volgende dag heb ik dus geen spierpijn. Terwijl ik toch voor mijn gevoel zwaar getraind heb tot het uiterste ben gegaan.

Moet je nu wel de dag erna spierpijn hebben of niet om goed getraind te hebben=

Als je lang dezelfde oefeningen uitvoert gaat je lichaam aan de belasting wennen en krijg/heb je geen spierpijn meer. Daarom moet je elke 4, 6 weken je schema met dus je oefeningen veranderen zodat je spieren telkens weer verrast worden.. Hierdoor gaan ze ook BETER groeien..

Comment

Ok maar hoe zit dat dan met Bench presses?

Comment

neem aan dat je borst training niet alleen uit de bp bestaat. gewoon af en toe oefening varieren. je kan ook plat DB bankdruk gaan doen ipv de BB bankdruk is net ff anders

Comment

Idd, bv als je 4 weken de benchpress hebt gedaan kun je daarna ook dumbellpress doen, hierbij is doe je in feite dezelfde oefening alleen worden andere spiertjes extra geprikkeld.
              Bij deze oefening heb je ook veel meer kracht nodig om te stabiliseren wat ook uiteindelijk resulteert in een beter resultaat.

Vaan hebben ze op sportscholen ook wel een boek met verschillende oefeningen per spiergroep zodat je kan zien welke oefeningen je kan uitvoeren, hoe je ze moet uitvoeren en wat je precies traint..

succes.

Comment

ga decline drukken en nee je hoeft geen spierpijn te hebben, betekend niet dat je slecht heb getraind
                160kg squat
                225kg deadlift
                130kg benchpress

Comment

Ik heb altijd spierpijn in mijn benen borst armen, schouders af en toe maar noooit wat ik ook doe in mijn rug.
                  Spierpijn hoeft absoluut geen indicatie te zijn.
                  natuurlijk voelt het altijd wel fijn als je het hebt ,

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X