vraag over armen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vraag over armen

beste leden.

Ik zit met een probleem, ik heb de zoekfuctie gebruikt maar niets gevonden, dus hier mijn vraag.

Ik train veelal thuis. Nu al geruime tijd met upperbody bezig, icm afvallen van buik.

Nu gaan de oefeningen allemaal goed ( curlbar en dumbells), maar ik merk dat mijn rechter arm meer gespierder uitziet dan mijn linker. Dit komt natuurlijk doordat ik rechtshandig ben.

Hoe kan ik nu zorgen dat mijn linker net als mijn rechter word zodat het meer evenwichtiger uitziet.

alvast bedankt

Ik heb het zelfde probleem, assymetrie.. niks aan te doen
    het trekt wel bij later.

Comment

ik heb het ook met alles aan me slechte kant .. Arm, schouder en been. Niet erg gespierder ma gwn anders ontwikkeld . Raar toch?

Comment

Ik denk dat iedereen dit wel heeft. Dit zal na geruime tijd wel bijtrekken word gezegd. Dus dat is wat ik maar geloof .
        Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Even twee andere vragen: Je traint geen lower body? En je weet dat plaatselijk afvallen niet mogelijk is (of in ieder geval, dat de mate waarin dat eventueel wel mogelijk zou kunnen zijn niet de moeite waard is)?
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

vraag over armen

Originally posted by suminion View Post
            beste leden.

Ik zit met een probleem, ik heb de zoekfuctie gebruikt maar niets gevonden, dus hier mijn vraag.

Ik train veelal thuis. Nu al geruime tijd met upperbody bezig, icm afvallen van buik.

Nu gaan de oefeningen allemaal goed ( curlbar en dumbells), maar ik merk dat mijn rechter arm meer gespierder uitziet dan mijn linker. Dit komt natuurlijk doordat ik rechtshandig ben.

Hoe kan ik nu zorgen dat mijn linker net als mijn rechter word zodat het meer evenwichtiger uitziet.

alvast bedankt
            Niets om je druk over te maken hoor. Heeft te maken met spiergeheugen denk ik. Daar je int dagelijks leven de een meer gebruikt hebt dan de ander.. En het is bij mij ook jaren zo geweest, maar t gaat vanzelf gelijk trekken.. MAAR, links en rechts zijn nooit helemaal gelijk... Train ook je benen. En nee je kunt idd niet alleen je buik laten afvallen, zoals er al gezegd word...

Comment

PS ik heb net gemeten, en tussen links en rechts zit bij mij nog steeds 4mm verschil... Maar het is niet zichtbaar meer op ruim 53 cm....

Comment

heb hetzelfde probleem met mijn borst

ben rechtshandig maar linker borst is groter. rechterarms is groter rechter shouder is beter ontwikkeld.

ga zo maar door
                lekker scheef, maar komt idd allemaal goed, kan wel lang duren.

greetz
                Lang leve de blender!

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                  PS ik heb net gemeten, en tussen links en rechts zit bij mij nog steeds 4mm verschil... Maar het is niet zichtbaar meer op ruim 53 cm....
                  huge scheelt hier halve cm was eerst 1 cm

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                    Even twee andere vragen: Je traint geen lower body? En je weet dat plaatselijk afvallen niet mogelijk is (of in ieder geval, dat de mate waarin dat eventueel wel mogelijk zou kunnen zijn niet de moeite waard is)?

Ik ben op het moment bezig in een verbouwing thuis, ik doe wel elke dag sit ups. vanaf komende maand start ik te trainen in de gym van. kevin j goulding in geleen, hier krijg ook ook een trainingschema op maat, aangezien ik dan veel meer tijd heb op echt te trainen in plaats van alleen op mijn voeding te letten. maar we komen er wel, in 3 weken tijd toch 1.5 kilo kwijt. ( is niet veel maar een begin).

En de armen, tja dat zal wel goed komen denk ik dan toch.

Comment

Ermz 53cm is huge, tenzij je vet% enorm hoog is dan is het wss allemaal blubber, maar 4mm op 53cm damn waar maak je je druk om. Zeker omdat je de rest niet traint ziet het er maf uit dan is 4mm verschil wel minste an je problemen.

Goed dat je naar de gym gaat dan zul je eindelijk wat resultaat boeken, suc6
                      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Anders de gebruikelijke 2 tot 3 reps meer voor linkerarm bij elke oefening. uitputten die linkerarmspier!

Comment

Originally posted by Frelan View Post
                          Anders de gebruikelijke 2 tot 3 reps meer voor linkerarm bij elke oefening. uitputten die linkerarmspier!

Orly, das gebruikelijk, sinds wanneer
                          The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Sinds ik dat al enkele keren heb gelezen in magazines en boeken met zo'n vraag en antwoord.

spreekt toch ook voor zich? je zal de spierweefsels van die linkerarm meer kapot maken dan de rechterarm. Waardoor die linkerarm wat beter kan groeien en zal je zo wat vermindering verkrijgen van het verschil

Comment

Originally posted by Frelan View Post
                              Sinds ik dat al enkele keren heb gelezen in magazines en boeken met zo'n vraag en antwoord.

spreekt toch ook voor zich? je zal de spierweefsels van die linkerarm meer kapot maken dan de rechterarm. Waardoor die linkerarm wat beter kan groeien en zal je zo wat vermindering verkrijgen van het verschil
                              klinkt eerder als een zelfverzonnen theorie. gewoon zelfde aantal HH voor elke arm trekt het vanzelf recht.. en de arm die groter is zal net iets sterker zijn.. dus dan krijg ik met mijn zwakke arm er echt niet nog een herhaling uit hoor :S

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X