Squaten!!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Squaten!!

goede avond

ik was van de week aan het Squaten. En kwam er een kerel naar me toe dat ik te diep ging met squaten... en dat ik zo me knie verneuk maar ik d8 zelf dat Ful squat minder slecht was voor je knieen dan boven parrallel ??

iemand help mij uit de brand want iedereen zegt wat anders op de gym

thnx alvast

Grtz

Ligt eraan hoe die je gaat, maar zoek maar op youtube hoe het moet, dan zul je zien dat ze toch aardig diep gaan.
    Groeten

Comment

Te diep? Hoe kun je nou TE diep gaan met squatten? Ass to the grass. Ik doe zelf eigenlijk niet anders als full. Dat slecht voor je knieen gezeik is bullshit. Als je last krijgt van je knieeen zal dat eerder zijn omdat je techniek niet goed zit, niet vanwege het squatten zelf.
      Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
        Te diep? Hoe kun je nou TE diep gaan met squatten? Ass to the grass. Ik doe zelf eigenlijk niet anders als full. Dat slecht voor je knieen gezeik is bullshit. Als je last krijgt van je knieeen zal dat eerder zijn omdat je techniek niet goed zit, niet vanwege het squatten zelf.
        inderdaad, of je had al eerder last van je knieën.

Maar dat ATG gedoe, dat is toch niet met je reet helemaal tegen de grond?
        Groeten

Comment

kijk dat d8 ik du zelf ook als je boven parralel Squat dan voel je juist druk op je knieen... bij FUL Squat heb je beneden een soort rust mommment tenmisnte zo ervaar ik het

Comment

Originally posted by skitzo6 View Post
            kijk dat d8 ik du zelf ook als je boven parralel Squat dan voel je juist druk op je knieen... bij FUL Squat heb je beneden een soort rust mommment tenmisnte zo ervaar ik het
            Dat is ook zo.
            Groeten

Comment

sorry maar deze vraag is meer aan mensen die echt bv wat langer in het vak zitten bv 10 of 20 jaar ofz kijk dat jij je mening geef is goed thnx ik doe me oefenning goed etc. misschien me vraag anders moeten formuleren kijk als alle jongetjes waar ik zelf ook bij hoor met dit soort antwoorden komen snap ik ook wel. maar wat weet jij nou ?? je traint net man met vergelijking tot anderen Ouderen hier onder ons ik wil hun ervaring horen.

Mischien dat hun juist wel boven parralel squaten ? door blessurres etc

ik hoor graag uw mening

Grtzzz

Comment

Dan zal ik mijn tips maar voor je achter houden aangezien ik geen 20 jaar ervaring heb.

Loser.

Comment

Enige manier om je knie te verneuken bij squat is een slechte techniek. Verder maakt het niet uit of je full of paralel gaat.

En Skitzo. Doe niet zo lomp en dom denken dat mensen die 20 jaar trainen meer weten. Get lost.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                    Enige manier op je knie te verneuken bij squat is een slechte techniek. Verder maakt het niet uit of je full of paralel gaat.
                    Ja maar jij hebt niet genoeg ervaring om dit zeker te weten Fallus!
                    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                      Ja maar jij hebt niet genoeg ervaring om dit zeker te weten Fallus!
                      Ja joh. Zulke balletjes moeten gewoon opbokken en in de zandbak gaan spelen :P

Comment

Originally posted by skitzo6 View Post
                        sorry maar deze vraag is meer aan mensen die echt bv wat langer in het vak zitten bv 10 of 20 jaar ofz kijk dat jij je mening geef is goed thnx ik doe me oefenning goed etc. misschien me vraag anders moeten formuleren kijk als alle jongetjes waar ik zelf ook bij hoor met dit soort antwoorden komen snap ik ook wel. maar wat weet jij nou ?? je traint net man met vergelijking tot anderen Ouderen hier onder ons ik wil hun ervaring horen.

Mischien dat hun juist wel boven parralel squaten ? door blessurres etc

ik hoor graag uw mening

Grtzzz
                        Hey d****k :S anders ga je gewoon ff naar een ander forum de meeste van ons hebben al ruim 2-3 jaar ervaring en wetenmeer dan de gemiddelde sportinstructeur. hier heb je mijn mening.. je techniek zal me verder me reet r****en. hoop dat je flink je knieen verkloot tijdens het wachten op het antwoord van een ouwe rot die 10 jaar in het vak zit. geen discussies aangaat over nieuwe inzichten. en vast blijft plakken aan oude principes die vaak allang achterhaald zijn..

Comment

Leer eerst de techniek, en ga daarna stapsgewijs pas gewicht verhogen.
                          met stapsgewijs bedoel ik dan zoon 10 kilo per week. Zo kan je rug enzo langzamer hand wennen aan de hogere belasting. Zowieso zou ik squatten en leg pressen, dus allebei doen.

ikzelf ga omlaag tot mijn bovenbeen en onderbeen +- in een hoek van 90 graden staan. dat werkt perfect bij mij.

Mensen hebben je al genoeg tips gegeven, en dat zijn mensen die wel kunnen squatten, aangezien zij wel een goede techniek hebben, en nergens last van hebben na het squatten bij gewichten van boven de 100 kg.

succes
                          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

@Dyno
                            jij moet meer naar achter leren zitten anders gaan je enkels en knie ook verrot op den duur :P

Comment

OK dan ik hoop dat ik na 28 jaar trainen het dan wel mag zeggen? Ja? Ervaring genoeg denk je? En ik zeg hetzelfde als de rest...... Sorry maar ze hebben gelijk, succes.....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X