Nektrainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by boxingpsyco View Post
    sorry maar ik val niet knockout als ik nies.. ga eens een keer boksen tegen een krachtstoter en kom dan terug..
    Ik zou me meer zorgen maken dat je hersenen in zijn vloeistof bewegen en dat het met elke klap tegen de schedel komt en je nog meer hersencellen verliest

Heb wel wat vechtsporten gedaan vroegah. Extra nek training heb je NIET nodig. En al helemaal niet zoals jij het doet.

Comment

sorry maar ik val niet knockout als ik nies.. ga eens een keer boksen tegen een krachtstoter en kom dan terug..
      volgens mij ga je niet knock-out doordat je nek te zwak is...
      Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
        Zou wat zijn zeg :P

KO is dat je hersenen opeens enorm van zijn plaats word geforceerd en een enorme klap tegen de schedel krijgt. Combineer dat met tijdelijk gebrek aan bloeddoorstroming en je gaat neer.

Voetballers hebben dat hersen probleempje ook in lichte mate elke keer als ze koppen.

Comment

mensen..

mijn vraag was of iemand hier ervaring mee heeft.. als je er geen verstand van hebt het ik liever dat je niet reageert..

voor die personen toch nog even kort:

Although difficult to prove, it appears that a strong neck will help absorb the impact of the incoming punch. A strong neck will prevent the rapid acceleration of the brain following impact. We have all seen a bout where one boxer’s head is violently snapped back following impact. By strengthening the muscles of the neck, a fighter can prevent this occurrence. A strong and balanced musculature has always been one of the best ways to prevent injury.
          19 jaar, 1.78 m, 88 KG, 14% BF

''I'm back''

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
            Zou wat zijn zeg :P

KO is dat je hersenen opeens enorm van zijn plaats word geforceerd en een enorme klap tegen de schedel krijgt. Combineer dat met tijdelijk gebrek aan bloeddoorstroming en je gaat neer..
            en juist daarom is het belangrijk dan je nek de klap gedeeltelijk absorbeerd.. ''ohjah

''I'm back''

Comment

en juist daarom is het belangrijk dan je nek de klap gedeeltelijk absorbeerd.. ''ohjah
              Je nek absorbeerd niks. Vloeistof in je hoofd krijg gewoon de schok and verplaatst de hersenen die lekker tegen de hersenpan blijft knallen. oh ja...

Enige sport waar nek training nodig is Rugby e.d. waar er daadwerkelijk een kans bestaat dat je nek gebroken kan worden door de druk die er op uitgeoefend word.

Comment

heb ik gezegd dat je knockout gaat omdat je nek te zwak is :S
                het HELPT om klappen te kunnen vangen, het is geen garantie dat je dan niet knockout gaat..

Jongens stop maar gewoon met deze discussie want ik heb al lang gezien dat hier geen serieuze vechtsportmensen opzitten.. aan een Dis disscussie en ongenuanceerde meningen heb'k weinig..

''I'm back''

Comment

Gewoon een helm gebruiken
                  Terug van weggeweest!

Comment

heb ik gezegd dat je knockout gaat omdat je nek te zwak is :S
                    het HELPT om klappen te kunnen vangen, het is geen garantie dat je dan niet knockout gaat..

Jongens stop maar gewoon met deze discussie want ik heb al lang gezien dat hier geen serieuze vechtsportmensen opzitten.. aan een Dis disscussie en ongenuanceerde meningen heb'k weinig..
                    kerel, je begint zelf, wij proberen beetje uit te vinden wat je zou hebben aan nek training en waarom je het wel of niet zou moeten doen, dus als je geen advies wil rot je toch lekker op
                    Groeten

Comment

bodynet staat voor bodybuidling en fitness, ik zie nergens vechtsport staan.
                      44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
                      ....

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                        Je nek absorbeerd niks. Vloeistof in je hoofd krijg gewoon de schok and verplaatst de hersenen die lekker tegen de hersenpan blijft knallen. oh ja...
                        hier kan ik slecht tegen weetj dat jij bent echt zo'n wijsneus die denkt alles teweten terwijl je gewoon onzin praat.

je hebt het nou weer over een knockout die al in gang is, als je hersenen aan het schuiven zijn heb je er inderdaat weinig meer aan. maar het gaat erom om ervoor te zorgen dat de klap gedeeltelijk word opgevangen en zo voorkomt dat je hersenen gaan schuiven,... OHJAH

en je nek absorbeerd klappen dat is al 10000 x bewezen in de ring. doe me een lol een vraag aan een bokstrainer of je nek stoten absorbeerd, offf.... kijk even 2 sec naar de nek van.. Evander Holyfield, James Toney, Mike Tyson etc..

mike tyson YouTube - Mike Tyson Training Highlight Reel From www.mike-tyson.info op 1.55 minuut

en nog een voorbeeld van vechtsporters die hun neck trainen:
                        YouTube - Neck Training intermediate-advanced

dat is te zorgen dat ze niet worden uit gechoked tijdens grapling... dus je onzin verhaaltje over die stoere rugbyspelers is nu ook door de mand gevallen.

OHJAH

''I'm back''

Comment

kerel, je begint zelf, wij proberen beetje uit te vinden wat je zou hebben aan nek training en waarom je het wel of niet zou moeten doen, dus als je geen advies wil rot je toch lekker op
                          dit is geen advies.. ik vroeg om mensen die er ervaring mee hebben niet om mensen die onzin praten. stoere jongen trwns

''I'm back''

Comment

@boxingpsycho: zijn die oefeningen uit dat tweede filmpje dan niet iets om te doen voor jou?
                            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                              @boxingpsycho: zijn die oefeningen uit dat tweede filmpje dan niet iets om te doen voor jou?
                              jah in principe wel maar voordat ik die ga doen wil ik eerst van de techniek leren van iemand met wat ervaring omdat het gevaarlijk kan zijn als je het verkeerd doet

yes eindlijk iemand met'n reactie die over het nek trainen gaat

''I'm back''

Comment

jah in principe wel maar voordat ik die ga doen wil ik eerst van de techniek leren van iemand met wat ervaring omdat het gevaarlijk kan zijn als je het verkeerd doet

yes eindlijk iemand met'n reactie die over het nek trainen gaat
                                Maar als je iemand met ervaring kent die je die technieken kan leren, dan kan diegene je toch ook andere nekoefeningen leren?

En ja, het is duidelijk dat ik de ballen verstand heb van vechtsporten en de voorbereiding daarop. Vroeg het me gewoon af
                                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X