Wat is jouw top met bankdrukken?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by El Magico View Post
    Je bench is meer dan verdubbeld in gewicht in 9 maanden tijd, dat is gewoon netjes. Zorg dat je blijft groeien en elke maand moet je een paar kilo meer kunnen pakken. Dan kan je over een half jaartje 100kg drukken!
    Ja maar 65 kilo klinkt zo weinig. En als ik dan al die gasten bij ons op de sportschool, die geen eens breed zijn, meer dan 90 zie drukken baal ik altijd wel

Comment

• 2x 110kg zonder hulp van de spotter.
      ik train jaartje of 3,5
      weeg nu 103 kg

Over een uurtje ga ik voor de 3x 110kg
      Cutting

Comment

• 20 kilo`s motherfuckers aaaawh !!!

Comment

• 1x70kg

maar wil binnekort eigenlijk de grote 3 oefeningen 5x5 gaan pakken om eens wat flinke kracht te winnen, dat komt m'n massa wel ten goede later denk ik
          Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

• Originally posted by 2705 View Post
            Ja maar 65 kilo klinkt zo weinig. En als ik dan al die gasten bij ons op de sportschool, die geen eens breed zijn, meer dan 90 zie drukken baal ik altijd wel
            Heb ik ook man
            Gelukkig is Talal er dan altijd om mij te zeggen dat ik geen superman hoef te zijn en dat het niet alleen om gewicht draait
            Deadlift: 6x100kg Bench: 5x65kg Squat: 6x90kg Military: 5x47.5kg

Comment

• 2 maanden bezig
              en druk 8x50KG met 4 sets.
              weeg zelf +-70kg

Comment

• Leeftijd: 17 jaar
                Gewicht: 73,5 kg
                Top: 70 kg, (stang 20kg, + 2x 25 kg)
                Trainingsjaren: 6 maanden!

Comment

• Originally posted by 2705 View Post
                  Maat, iedereen begint ergens en bouwt zijn gewicht op. Vraag is ook aan die brede gasten hoelang ze al trainen! Als jij hard blijft werken en je traint zolang kan jij dat ook! Ik train nu 6 maanden, ik zie gasten die drukken 2x zo veel, maar als ik hard blijft trainen, gaat dat mij ook lukken, heilig van overtuigd!

Comment

• Ik heb geen idee..

Maar over bankdrukken bij mannen.. mijn vriend is net begonnen en die doet nu 12 a 15 herhalingen om de oefeningen te leren.. (motorisch kan het beter haha) en die heeft de stang (iets van 22 kg) en dan aan beide kanten 2.5 kg hangen ..

Ik vind het super tof van hem dat hij gewoon gaat liggen en zijn best doet, ook al gaat de volgende vent eronder liggen met 40 aan beide kanten.

Iedereen moet ergens beginnen toch!
                    "Never let the fear of striking out, keep you from playing te game"

Comment

• top bankdrukken

Zo deze topic, loopt al jaren zeg. Is ook facinerend de masteroefening.

Wel train 5 jaar ben 100 kg en druk top 130kg.

Zo ook weer mijn aandeel gedaan, haha
                      Hoezo werken aan techniek??????.........
                      Als je aan je techniek wilt werken moet je maar gaan pianospelen......Gewoon pompe

Comment

• Originally posted by Nars View Post
                        20 kilo`s motherfuckers aaaawh !!!
                        Inmiddels 25 kilo`s Bitches aaawh !

Comment

• Gister 5 x 80 kilo! Op naar de 90!!!
                          Constantia et labore

Comment

• Mijn top ligt nog niet zo heel hoog, na 5 maanden training druk ik (incline) 40 kg. Daar komt dan natuurlijk nog de stang bij, heb alleen geen idee hoe zwaar die is.

Comment

• Bij bankdrukken is het meestal zo'n olympische halter, die weegt 20kg. Laatst was ik eens ergens anders trainen en woog de stang maar 10kg.. Dat verschil kan je toch wel goed voelen
                              Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

• 03x90kg

over 10 dagen hoop ik 1x 100 te doen.
                                sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X