Originally posted by Revius
View Post
Wat is jouw top met bankdrukken?
Collapse
X
-
In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
-
Originally posted by Falstyr View PostTot 200-220kg moet inderdaad naturel te doen zijn als je 10+ jaar traint. Zou niet de eerste zijn met 90kg die dat voor elkaar krijgt. Wil je zwaarder moet je in shirt gaan benchen. Wil je zwaarder zonder shirt kom je aan de AS.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Hello,
Vond het een leuke over Sandra's fitnes.
Carla zelf (de eigenaresse) is prof bodybuildster geweest. Het is een leuke kleine gym maar met een variërende groep klanten. Mijn ouders trainen er net als al mijn vrienden, soort van mijn tweede huis.
Vind het echter wel heel kansloos dat ik nu door iemand hier op het forum genoemd word als iemand met een laag niveau. Echt te kansloos, moet je luisteren meneertje. Ik ben lid geworden van dit forum met de volgende reden; wat te kunnen leren van anderen. Ik ben geen lid geworden om mij te bewijzen op bepaalde zaken. Iemand opent een topic met de vraag, wat de ander kan bankdrukken.
Ik geef antwoord en tadaaaa Hell breaks loose. Vervelend als je het niet kan accepteren dat ik iets kan wat jij niet kan. Vervelend, maar te kansloos wanneer je me uitmaakt voor een dom persoon. Helemaal als je dit concludeert omdat ik boos of geïrriteerd reageer.
Voor alle andere forumleden en normale mensen die willen weten hoe ik zwaar heb leren bankdrukken:
Ik heb leren bankdrukken toen ik 13jaar oud was, mijn techniek heb ik geleerd van mijn vader een oud atleet en Jacqueline Goormachtigh. Zij is een groot atlete geweest, ze deed discuswerpen. In het weekend was ze uitsmijter bij de IT en gevreesde dame J.
Mijn doel was destijds Jacq verslaan met banken, haar top was 1x 165kg. Toen ik een jaar of 20 was ben ik krachttrainen gaan doen met Rutger Smith (www.rutgersmith.com). Hij heeft mijn techniek verfijnd en me geleerd diep te gaan, hiermee bedoel ik verder gaan dan je eigen kunnen. Knallen, nooit opgeven. Rutger deed destijds serie’s banken met 200kg.
Mijn top heb ik netjes gedaan volgens de regels. Zonder hulp, stil leggen op de borst 2sec en volledig uitstoten. 1 pers achter me spotten, 1 links en 1 rechts. Me ouders zaten er bij met me maatjes. Owja, en dit deed ik al toen ik 24jaar was!!! En maar 83kg woog!!!
Ik train er nu niet voor om zwaar te banken, dat is nergens voor nodig. Ik wil gewoon een mooi lichaam. Toen de tijd vond ik het gewoon leuk. Paar maanden geleden had ik een wedstrijdje onderling georganiseerd en presteerde ik hetzelfde nog.
Toen ik 16jaar was bankten ik 1x100kg en 21jaar 1x135kg. In de atletiek wereld echt niets bijzonders hoor... squaten zonder riem en handdoek in je nek 6x 175kg met 17jarige leeftijd. Voorslaan 8x 90kg 17jaar.
Ik denk dat ik nu wel duidelijk genoeg geweest ben ;-).
Voor de meneer met een attitude:
Mocht je na het lezen van dit bericht weer met zulke uitbarstingen komen dan kunnen jij en ik maar even om de tafel gaan zitten. Want op zulke dieptrieste uitspattingen zit ik niet te wachten.
Toedels
Comment
-
Jezus man....we waren je al helemaal vergeten en nu kom je plots met een ellelang verhaal en nog ben je geen steek verder, wat wil jij nou bewijzen?
Doe het met een filmpje of hou er over op, ieder zijn ding zeg ik maar, als jij 180 kan banken dan kan jij dat en het merendeel hier niet, en dat jij je laat opjagen en de moeite wil nemen om jezelf te bewijzen doe het dan gewoon simpel met een filmpje want ook na je betoog zal je niet geloofd worden, verspilde moeite.....kansloos..........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........There is no failure except in no longer trying
Comment
-
@ de kolonel:
Vind je het dan niet jammer dat je nooit aan NK's of EK's powerlifting fzo hebt meegedaan? Met zo'n bench bij dergelijk bodyweight had je menig wat prijzen gepakt. Zeker bij een drugfree organisatie...RAW: 155 - 155 - 220
EQ: 190 - 165 - 230
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
6 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: