Wat is jouw top met bankdrukken?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn laatste stats...

Heb een keer 20ish reps met 100kg gedaan. Verzuring ten top. Heb meerdere work-outs nodig gehad om dat voor elkaar te krijgen. Was zo gewend aan low reps dat ik dus tijd nodig had om aan hogere reps te wennen. Laatste 4-5 reps was trillen en shit.

Mijn standaard werk sets op moment zijn 5x5 130kg.

En me top is onveranderd met 155kg. Theoretisch zou een 160kg mogelijk moeten zijn.

Comment

• Originally posted by de Kolonel View Post
      Fitnes Studio Carla en eerst bij Bifit getraind. Why?
      Locatie Rotterdam, daarom.
      Groeten

Comment

• Originally posted by adon1s View Post
        Hij vraagt zich af of het waar is. Zonder dat er iemand aan de stang zit, hele herhalingen, niet in een smith, etc. Zijn geen hele rare vragen natuurlijk. Ik heb net je foto's gezien in je voorsteltopic en kan het ook moeilijk geloven dat iemand die niet erg grof gebouwd is en waarvan je de ruggengraat ziet zitten 2x180kg benched. Respect als je het werkelijk red, maar het is nogal moeilijk te geloven. Een filmpje van 1 press oefening met een flink gewicht zou het een stuk geloofwaardiger maken.

Hmmm... Daarom word ik ook zo verdrietig van mensen die maar zitten wat zal ik gebruiken, of nog beter wat gebruik jij? Je moet gewoon trainen trainen trainen en je hasses houden!

Tja, sorry als ik niet aan je/jou plaatje volsta van iemand die dat kan drukken. En mezelf bewijzen tegenover mensen op het net die ik nog nooit gezien heb heb ik niet zo'n behoefte aan.

Je moet gewoon trainen, basta! ( en ja Rotterdam is dat inderdaad hoezo kom je kijken zeker? hahaha )

Comment

• Dude, relax, adonis stelde gewoon een normale vraag. Als jij dat kunt benchen, is een filmpje inderdaad wel op zijn plaats, vind ik. Simpelweg omdat er helaas nogal wat e-hero's zijn, en je ze niet van mensen die de waarheid kunt onderscheiden zonder filmmateriaal.
          Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• 2x180 bench is toch niets voor je te schamen als je het kan?
            Filmpje plaatsen kost je nu niet bepaald veel werk..
            On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Moet je me toch eens uitleggen
              Vond het grappig klinken, 2 x 180 benchen en dan trainen in Sandra's health clubje.

Zwaar respect trouwens dat je met dat fysiek een top van minstens 185 haalt!

Wat voor routine/cycle heb je gedaan om zo zwaar te benchen?
              Last edited by FlorisPL; 24-05-2011, 16:30.
              Squat 5 x 147.5
              Bench 5 x 122.5
              Deadlift 5 x 180

Comment

• Haha, Gleke @ suspicion

OT: Met alle respect, maar bij ons lopen er twee rond die 180 (+) duwen en:

1/ Ze wegen niet bepaald 90 kilo
                2/ ze zitten aan de juice

Maar als jij beweert dat je het kan bij een bodyweight van 93 heb ik wel zwaar respect.
                RAW: 155 - 155 - 220
                EQ: 190 - 165 - 230

Comment

Hmmm... Daarom word ik ook zo verdrietig van mensen die maar zitten wat zal ik gebruiken, of nog beter wat gebruik jij? Je moet gewoon trainen trainen trainen en je hasses houden!

Tja, sorry als ik niet aan je/jou plaatje volsta van iemand die dat kan drukken. En mezelf bewijzen tegenover mensen op het net die ik nog nooit gezien heb heb ik niet zo'n behoefte aan.

Je moet gewoon trainen, basta! ( en ja Rotterdam is dat inderdaad hoezo kom je kijken zeker? hahaha )
                  Ik gaf je net nog een redelijke kans dat het waar was, nu iig niet meer, anders zou je niet zo boos worden. Waarom zou je immers boos worden over iets wat makkelijk te bewijzen valt? Je geeft geen antwoord op m'n vraag en praat erg dom in het wilde weg. Mensen met een laag niveau liegen vaker over dit soort dingen, ze denken dan dat niemand de e-hero zal ontmaskeren. Ik heb trouwens niks gezegd over gebruiken.
                  In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Ik kom niet kijken, vroeg me gewoon af waar je trainde.
                    Ik train zelf in Rotterdam met een groep powerlifters en als je daar mee zou doen zou je de sterkste bankdrukker zijn, dus voel je vrij

Verwacht alleen niet dat je het zal doen.
                    Groeten

Comment

• Monsterlijke bench in ieder geval!

Wellicht is zn squat en deadlift ook ziek, all round monster.
                      Squat 5 x 147.5
                      Bench 5 x 122.5
                      Deadlift 5 x 180

Comment

• 10 x 60
                        10 x 80
                        6 x 100
                        6 x 120
                        6 x 130
                        6 x 140

geen hulp lekker zelf duwen. Toppen doe ik niet veels te blessure gevoelig. Heb ooit 185 kg 1 keer gedaan kon gelijk een aantal dagen genieten van stekende schouder.
                        28 jaar, 1.92 m, 112 kg 19%17 3 2012

Comment

• Originally posted by adon1s View Post
                          Hij vraagt zich af of het waar is. Zonder dat er iemand aan de stang zit, hele herhalingen, niet in een smith, etc. Zijn geen hele rare vragen natuurlijk. Ik heb net je foto's gezien in je voorsteltopic en kan het ook moeilijk geloven dat iemand die niet erg grof gebouwd is en waarvan je de ruggengraat ziet zitten 2x180kg benched. Respect als je het werkelijk red, maar het is nogal moeilijk te geloven. Een filmpje van 1 press oefening met een flink gewicht zou het een stuk geloofwaardiger maken.
                          Hij weegt iets boven de 90 kg en traint volgens eigen zeggen langer dan 10 jaar. Dan moet het theoretisch toch wel mogelijk zijn om 2x zijn eigen lichaamsgewicht omhoog te drukken. 2 reps is wel erg sterk als het echt zo is.
                          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                          - Dave Tate

Comment

• Tot 200-220kg moet inderdaad naturel te doen zijn als je 10+ jaar traint. Zou niet de eerste zijn met 90kg die dat voor elkaar krijgt. Wil je zwaarder moet je in shirt gaan benchen. Wil je zwaarder zonder shirt kom je aan de AS.

Comment

• Op dit moment 1 x 145 kg
                              Normale sets zijn 4 sets van 10 x 100 kg
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                                Tot 200-220kg moet inderdaad naturel te doen zijn als je 10+ jaar traint. Zou niet de eerste zijn met 90kg die dat voor elkaar krijgt. Wil je zwaarder moet je in shirt gaan benchen. Wil je zwaarder zonder shirt kom je aan de AS.
                                In Nederland ken ik er anders maar 1.
                                Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X