Originally posted by DER EINZELGANGER
View Post
Wat is jouw top met bankdrukken?
Collapse
X
-
ik weet mijn top eigenlijk niet. Ik kan niet zoveel. Ik zit zo rond de 55. Maar dat doe ik dan wel 4 sets van 10 reps.
Dus hoeveel ik 1 keer kan zal wel 85 zijn ofzo. Maar ik vind eigenlijk dat je moet meten wat je minstens 10 keer kan duwen.You can not become LEGenDArY without Legday
Comment
-
Denk dat je al blij mag zijn als je verder dan 70kg komt
Verder bilo tis een hoeveel kun je bankdrukken, gaat om je 1RM op meets gaan ze ook niet zeggen, ok meneertje hoeveel kun jij 10x benchenThe internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Originally posted by Yawgmoth View PostVerder bilo tis een hoeveel kun je bankdrukken, gaat om je 1RM op meets gaan ze ook niet zeggen, ok meneertje hoeveel kun jij 10x benchen
Maar ik ga het vanavond keer uitproberen. Ben benieuwd (hoop geen meervoudige breuk in mijn middenrif als ik die barbell laat vallen )You can not become LEGenDArY without Legday
Comment
-
Originally posted by LittleMofo View Post4x90 kg
Om te schamen en heb erecht alles aan gedaan 5 jaarlang om mijn kracht vlink te verbeteren
maarbij mij gaat dat helaas heel langzaam. En datlicht zeker weten niet aan de trainingen
ofvoeding. Ikben gewoon van nature niet sterk
Volgens mij liegt hier de helft over hun stats hoor. Ik vind 35 kilo aan elke kan benchen best behoorlijk.You can not become LEGenDArY without Legday
Comment
-
Originally posted by Bilo View Post4x90 is toch niet zo slecht??
Volgens mij liegt hier de helft over hun stats hoor. Ik vind 35 kilo aan elke kan benchen best behoorlijk.
Ik benchde 1x130 toen ik 1,5 jaar trainde zonder voedingsschemaBest: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
Go heavy or go home!
Comment
-
@bilo, als je kijkt naar zijn trainingsjaren dan snap ik waarom hij dat zegt.
Hij traint al 5 jaar en druke 4x90kg. Ik train 3 maanden en doe nu 10x75.
mijn 1rm is 85 btw(90 zou zeker ook zijn gelukt), trainingsjaren 0.25, 105 kilo, bf 23%.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
6 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: