Wat is jouw top met bankdrukken?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Ramon1983 View Post
    Dank je!!!

Ik wil nu in de eerste week september voor de 110 kg gaan.
    4x100, dan moet je haast nu 1x110kg kunnen drukken.

tenminste heb ik altijd wel, als ik iets 4x kan dan kan ik 10kg meer voor 1hh
    160kg squat
    225kg deadlift
    130kg benchpress

Comment

• Originally posted by bodybuildr1990 View Post
      4x100, dan moet je haast nu 1x110kg kunnen drukken.

tenminste heb ik altijd wel, als ik iets 4x kan dan kan ik 10kg meer voor 1hh
      ik heb dat al bij 2 herhaling, als ik iets 2 kan drukken, dan kan er 10 kg bij voor 1hh......

Comment

• 3x 95 Kilo,
        1x 100

1.5 Jaar Training
        Leeftijd 16

Comment

• Hm gister geprobeerd voor deze topic.. Schuin 172,5kg. Vlak 185kg. 52jaar en train nu 28jaar...

Comment

• Hehe damn knulletje, wat is volgens jou het meeste effectieve om je bench op te krikken naast het benodigde vreten?
            In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

• Top: 105 kg
              trainingsjaren: 1,5
              Leeftijd: 22

Comment

• Originally posted by adon1s View Post
                Hehe damn knulletje, wat is volgens jou het meeste effectieve om je bench op te krikken naast het benodigde vreten?
                Ik denk aan wat er al bij staat, 28 jaar doen..... En in verhouding is het helemaal niet zo veel, als je dus naar mn eigen gewicht kijkt.. en af en toe n prikje hahaha. En de nodige rust.. En ik zal je ook eerlijk zeggen, dat ik het normaal nooit probeer. Ik vind het zonde van de energie en tijd...

Comment

• 1 keer 115 (bijna 2 keer lukte net niet)
                  train nu bijna een jaar...
                  ben 23
                  DUNAMIS KABUL

Comment

• Goeiemorgen,

ik ben 33 jaar, train 3 keer per week (en af en aan voor 5 jaar) en mijn top is 14 keer 100 kg (wilde ik weten voor American Football).
                    Wat mijn 1RM is weet ik niet precies.

Comment

• 20 jr, 2 jaar aan het trainen, 1.77 meter, en op het moment waarop ik het meeste drukte woog ik 84 kg met een vetpercentage van tegen de 20%. Drukte op dat moment zonder hulp 3 setjes van 6 herhalingen met 100kg.

Comment

• Originally posted by KindaG View Post
                        3x 95 Kilo,
                        1x 100

1.5 Jaar Training
                        Leeftijd 16
                        Op de vlakke bank los? Of in de smith? Of in een machine? dat is namelijk een heel verschil. Als je 1 x 100 kg los kunt banken op jouw leeftijd ben je echt goed bezig!
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

• Vandaag voor het eerst even een filmpje laten maken. Heb maanden vast gezeten op 6-8x100kg, maar de laatste tijd gaat het wel beter. Hoeveel die halter weegt weet ik niet, maar het is geen olympische halter (die waren bezet), maar ga uit van ongeveer hetzelfde gewicht. Vorige week had ik met olympische halter wel 6x110kg totaal met moeite, dus zoveel zal het echt niet schelen. Ben achteraf niet zo tevreden over de 2e set, vooral na het zien van het filmpje. Halter had wat meer naar de borst gemogen, maar voor mij wel een PR. Misschien nog tips?

22 jaar
                          78kg
                          2,5 jaar training

YouTube - dj Co-B Benchpress 26-09-09

Comment

• Originally posted by djCo-B View Post
                            Vandaag voor het eerst even een filmpje laten maken. Heb maanden vast gezeten op 6-8x100kg, maar de laatste tijd gaat het wel beter. Hoeveel die halter weegt weet ik niet, maar het is geen olympische halter (die waren bezet), maar ga uit van ongeveer hetzelfde gewicht. Vorige week had ik met olympische halter wel 6x110kg totaal met moeite, dus zoveel zal het echt niet schelen. Ben achteraf niet zo tevreden over de 2e set, vooral na het zien van het filmpje. Halter had wat meer naar de borst gemogen, maar voor mij wel een PR. Misschien nog tips?

22 jaar
                            78kg
                            2,5 jaar training

YouTube - dj Co-B Benchpress 26-09-09
                            Brand maar los fallus
                            The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• Originally posted by Yawgmoth View Post
                              Brand maar los fallus
                              Nu maar hopen dat hij in een goeie bui is
                              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• is het zo erg dan of mis ik iets?

edit, aha het gaat over de halter dus? haha
                                Last edited by djCo-B; 26-09-2009, 23:43.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X