Wat is jouw top met bankdrukken?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hangt natuurlijk ook af van hoe iemands lichaamcompositie is als hij begint met trainen. Ik drukte bijvoorbeeld al 80/90kg toen ik de controle en motoriek een beetje door had van het benchen.
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• En het hangt natuurlijk van je doel af.

Comment

• Originally posted by sch00m View Post
        Hangt natuurlijk ook af van hoe iemands lichaamcompositie is als hij begint met trainen. Ik drukte bijvoorbeeld al 80/90kg toen ik de controle en motoriek een beetje door had van het benchen.
        Helemaal mee eens, drukte zelf trouwens vandaag 5x95.

@Falstyr: ik train nu een kleine maand volgens jou schema (specifiek op kracht) dus hoop dat ik nu nog harder vooruit ga.

Comment

• als je er naast genoeg eet zal het goed komen.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
            als je er naast genoeg eet zal het goed komen.
            Doe ik ook, ik sla het cutten maar over deze zomer. Zet trouwens weinig vet aan dus dat is mooi meegenomen.

Comment

• Benchen jullie op de Smithmachine of los? En met of zonder hulp? En is het gewicht incl. stang? Want ik denk dat velen hier gewoon zitten te bluffen.

Comment

• Originally posted by Killer-G View Post
                Benchen jullie op de Smithmachine of los? En met of zonder hulp? En is het gewicht incl. stang? Want ik denk dat velen hier gewoon zitten te bluffen.
                Normaal bench je zonder hulp, niet in de smith en gewicht is altijd inclusief stang.

Comment

Benchen jullie op de Smithmachine of los? En met of zonder hulp? En is het gewicht incl. stang? Want ik denk dat velen hier gewoon zitten te bluffen.
                  Los, soms met en soms zonder hulp, ja incl. stang.

Comment

los, zonder hulp, volledige rom waarbij de stang de borst raakt en niet een vuistdikte boven borst stopt is de only way to go. en natuurlijk tel je de stang er bij op.

Comment

• ik bench los. en uiteraard staat er iemand achter. voorals ik het niet red!

ik zit alleen een beetje tegen een plafon aan... niet echt meer vooruitgang.

iemand een idee om dit te doorbreken?
                      DL 5x100, SQ 10x80, BP 1x100 181 cm 74 kg

Comment

• Lol je bencht meer dan je squat.
                        Groeten

Comment

• ja ik ben niet zo sterk in mijn benen nog, heb een blessure aan mijn knie dus vandaar.
                          DL 5x100, SQ 10x80, BP 1x100 181 cm 74 kg

Comment

• Top : 4 x 70 kg

Comment

• Hahahaha, ik blijf het briljant vinden, mensen die hun allereerste post ever in dit topic plaatsen.
                              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• top: 7x 50 na 2 setjes opwarmen met 30 en 40kg
                                sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X