hoeveel herhalingen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by _joker_ View Post
    explosief optrekken en 4 a 5 sec traag/tegenwerkend laten zakken.
    zo pak je de binnenste/diepste en dus de meeste spierweefsels aan.
    Bullshit. Dat is een gevoels kwestie. Je denkt dat het zo is, maar feitelijk is dat NIET het geval.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
      Bullshit. Dat is een gevoels kwestie. Je denkt dat het zo is, maar feitelijk is dat NIET het geval.
      bron?
      Post Exercise Carbohydrates May Be Counter-Productive by Dr. Mauro DiPasquale
      http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html

Comment

Jij doet de stelling Joker, dus de bewijslast ligt bij jou. Niet bij Falstyr.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Pfew gelukkig. Had geen zin om op DBB in de wetenschapshoek alles te moeten uitspitten :P

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
            Jij doet de stelling Joker, dus de bewijslast ligt bij jou. Niet bij Falstyr.
            Het staat in 1 van Arnold zijn artikelen maar ben die sinds vorig jaar kwijt toen mijn pc crashte.
            http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html

Comment

Bodybuilding: Is Time-Under-Tension Important for Muscle Growth?

Muscular Development Online Magazine - Is Muscle Tension And Time Under Tension Critical For Muscle Hypertrophy?

http://www.drmelsiff.com/tag/time-under-tension/

Iedereen zegt hetzelfde. It is purely anectdotal.
              Als je de laatste leest zie je wat voor bullshit TUT is. Die gast kun je toch niet serieus nemen? :S
              Last edited by Falstyr; 24-09-2009, 15:31.

Comment

Originally posted by _joker_ View Post
                Het staat in 1 van Arnold zijn artikelen maar ben die sinds vorig jaar kwijt toen mijn pc crashte.
                Wat een wereldbron. Je beseft toch wel dat je hier afgaat op iemand die trainde in een tijd dat ze er net achter waren dat biceps curls je biceps trainden he?
                Niemand toen, laat staan Arnold, wist hoe je CNS je spieren aanstuurde, en hoe je dat zo efficiënt mogelijk kon laten gebeuren.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                  Wat een wereldbron. Je beseft toch wel dat je hier afgaat op iemand die trainde in een tijd dat ze er net achter waren dat biceps curls je biceps trainden he?
                  Niemand toen, laat staan Arnold, wist hoe je CNS je spieren aanstuurde, en hoe je dat zo efficiënt mogelijk kon laten gebeuren.
                  alleen omdat ik geen bewijzen meer hebt ga ik zogenaamd af
                  maar goed je moet het zelf weten.
                  vertel voortaan nog eens iets haha.

Comment

[quote=_joker_;578945]alleen omdat ik geen bewijzen meer hebt ga ik zogenaamd af
                    quote]

Jouw interpretatievermogen is wel heel erg beneden peil zeg. Ongeloveloos!!

Je beseft toch wel dat je hier afgaat op iemand die trainde in een tijd dat ze er net achter waren dat biceps curls je biceps trainden he?
                    In dit geval kan je ook lezen in plaats van afgaat: luisterd. Man wat een niveau. Je interpreteerd het hier op de manier zoals jij het wil horen, maar ja, aardig simpel.
                    Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Ik zei niet dat je afging, ik zei dat je afging op iemand... Maar ergens heb je gelijk, je gaat ook af, door af te gaan op iemand die wel een wereldbb was, maar geen flauw idee heeft over hoe spiervezels gestimuleerd worden.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X