Na een (te)lange tijd rust wat eerst te doen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Na een (te)lange tijd rust wat eerst te doen?

Hallo,

Ik zou graag advies willen hebben over het volgende:

Na een lange periode van fitness/kickboxen Ik heb zo'n 2 a 3 jaar een knipperlicht relatie gehad met de sportschool die meer uit dan aan was en ben dus ie**************** kracht verloren (ik heb nog vrij veel spiermassa overgehouden op 1 of andere manier) en uiteraard heb ik door (Verkeerd) eten een mooi vetpercentage opgebouwd.

Ik heb nog niet de preciese cijfers van mn vet % en m'n gewicht. De laatste keer dat ik mezelf gewogen heb was ik 86-87Kg met een lengte van 1,78.

Nu ben ik ondertussen al weer 2 maanden bezig maar nog niet echt met een doel. Ik ben erg in twijvel over wat ik nu het beste kan doen. Zoals gezegt heb ik nog steeds vrij veel massa en heb redelijk veel aanleg om dat te behouden/vergroten.

Nu ben ik niet echt heel erg geinteresseerd om nog heel veel groter te worden dan dat ik nu ben, zeg maar richting de echte bodybuilders. Maar ik vind het wel mooi om een afgetraind lichaam te hebben.

Nu dus mijn vraag, wat is het beste in mijn situatie. Is het verstandig om dan eerst te cutten, en kijken of ik dan tevreden ben of eerst nog wat massa er bij te trainen en dan te cutten.

Ik weet dat ik jullie weinig informatie geef qua stats. Ik ben van plan om morgen een afspraak te laten maken om te wegen e.d. Maar ik kom er zelf moeilijk uit dus als je een advies kan geven, hoor ik 't graag.

Bedankt,

Dennis
    There are no shortcuts to any place worth going
    178cm 88kg BP 120kg SQ 150kg DL 160kg

als je toch groot zat bent maar wat te vet lekker cutten en dan eventueel nog wat bijtrainen.. (clean) sta je iig droog voor de zomer

Comment

Okey neem 't mee, bedankt!
      There are no shortcuts to any place worth going
      178cm 88kg BP 120kg SQ 150kg DL 160kg

Comment

lees anders ook de Zomersticky
        staat veel nuttige info in
        A strong body needs a strong mind.
        181cm, 94kg, 16%bf
        Deadlift(1x190) Benchpress(5x130) Squat(6x140)

Comment

Ik zou ook eerst cutten vooraleer ik zou bulken. Want vet verlies je moeilijker dan je het aankomt!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X