resultaat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• resultaat

is het mogelyk om met 2 keer in de week fullbody trainen een behoorlyk resultaat tehalen.ben 37 en 196 lang en 95 kilo vetpercentage 22% ongeveer wil eerst cutten heb al eetschema daarvoor

Nee. 2x in de week is nauwelijks voldoende als onderhoud voor wat je opgebouwd hebt. 3-4x in de week krachttraining is echt de normale hoeveelheid om resultaat te boeken.

Comment

heb helaas niet meer tyd om 2 keer tetrainen in de week

Comment

Comment

Ik zou niet weten waarom 2x full body per week geen groei en/of vetverlies zou kunnen bewerkstelligen.
          Wanneer jij traint met een hoge intensiteit kun je daar zeker resultaat mee boeken.
          Op dit moment zou ik je adviseren om de nadruk op cardio te leggen daar je wilt gaan cutten.
          Maar onthoud dat zonder een goed overdacht voedingsschema je in principe alles voor niets zal doen.
          Succes.

Comment

Als je niet meer tijd hebt, gewoon doen

ik heb 6 maanden lang 2 x in de week getraind, en ben aardig gegroeit nu ik 3 x in de week train gaat het inderdaad wat sneller allemaal. Helaas heb ik vanaf nu maar weer tijd om 2 maal in de week te trainen, gewoon maandags benen, rug, triceps, en woensdag borst, schouders en biceps!

Comment

Als je genoeg basistraining achter de rug hebt, kan het de moeite lonen eens naar HIT te kijken.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                Nee. 2x in de week is nauwelijks voldoende als onderhoud voor wat je opgebouwd hebt. 3-4x in de week krachttraining is echt de normale hoeveelheid om resultaat te boeken.
                ben ik het niet mee eens. Het gaat langzamer maar je groeit zeker wel. Je doet in die 2 keer ook gewoon schade aan je spieren
                You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X