Van machines naar losse gewichten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Losse oefeningen kun je idd prima doen met al de kracht die je nu hebt opgebouwd. Je hoeft idd niet te licht te beginnen, gewoon zo zwaar dat je wel goed op je techniek kan letten. Je moet het vergelijken met als je bijvoorbeeld gaat verhuizen. Dan ga je toch ook alles zelf tillen, verplaatsen etc. En vaak niet eens de lichtste dingen, want die zijn voor de vrouwen weggelegd

Comment

ik vind tog wel dat je licht moet beginnen (eigen ervaring)
      ik wist hoe de oefeningen moesten worden uitgevoerd alleen je red het gewoon niet om de oefening correct uit te voere was egt te zwaar, tog doorgegaan op het zwaardere gewicht en een week later was me pols naar de klote en had ik een slijmbeurs ontsteking in me schouder (piiiijjjjnlijk)
      je moet cker niet bang worden om naar losse gewichten te gaan DOEN JUIST!!! maar nogmaals.............
      oefeningen met lichter gewicht waarin de oefening correct word uitgevoer heeft veeeeel meer effect dan dat je zwaar gaat tillen en een halve oefening doet
      LET'S GET NASTY YATES!!!
      COME ON SQUUUUEEEEEEZE!!!! BUSSINES AS USUAL!!!

Comment

Originally posted by freshhh View Post
        ik vind tog wel dat je licht moet beginnen (eigen ervaring)
        ik wist hoe de oefeningen moesten worden uitgevoerd alleen je red het gewoon niet om de oefening correct uit te voere was egt te zwaar, tog doorgegaan op het zwaardere gewicht en een week later was me pols naar de klote en had ik een slijmbeurs ontsteking in me schouder (piiiijjjjnlijk)
        je moet cker niet bang worden om naar losse gewichten te gaan DOEN JUIST!!! maar nogmaals.............
        oefeningen met lichter gewicht waarin de oefening correct word uitgevoer heeft veeeeel meer effect dan dat je zwaar gaat tillen en een halve oefening doet
        Wie o wie heeft er gezegd dat hij te zwaar moet gaan tillen, zodat hij dan maar de halve oefening kan uitvoeren? Heb het in dit topic tenminsten niet gezien. Je moet eerst even kijken met lichte gewicht hoe die oefening moet en dan proberen het juist gewicht te pakken te krijgen. Te zwaar is nooit goed, zal ook niemand hier adviseren.

Comment

Ik heb diezelfde overstapt ook gemaakt en ben ook ligt begonnen. Je merkt wel dat je vrij snel alweer zwaarder kan gaan. In ieder geval goed dat je de stap hebt gezet om op de losse gewichten over te gaan!
          Benen trainen hoeft niet in Spanje, daar voetballen ze allemaal

Comment

Niks mis met machines zolang je ze als aanvulling gebruikt op je losse oefeningen met ijzer. Niet andersom.
            Owner of the Iron Playground.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X