Onderarm groeit niet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by blocktoblock View Post
    mijn onderarmen zuigen
    opent perspectieven
    "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by roelinho View Post
      opent perspectieven
      als stofzuiger :P

Comment

Haha

ik weet niet waarom maar mijn onderarmen groeien ook voor geen meter
        Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

@blocktoblock hahaah:P,

Me moeten maar is wat tips gaan opvolgen en over 2 maanden dit topic weer effe bumpen

Comment

bedoelde als ik geen onderarm specifieke oefeningen doe
            Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

als je onderarmen 1 keer per week pakt is t al best genoeg
              en bij je rug training geen straps dan komt t van zelf

Comment

het is net als me kuiten die groeiden ook niet tot ik fanatiek op de loopband met zware helling ging . en ......ze begonne te groooeeiuh! , nou is dat met onderarmen een beetje moeilijk, maar welke bij mij egt me onderarmen aanpakt is:
                je hebt kleine stang (ong 35 a 40 cm) touw in het midden vastbinden (heelstrak anders rolt ie door) schijfje van 2,5 kg draan hangen.
                dan je ellebogen in je zij( moeten daar ook blijven) en dan oprollen en afrollen, bovenhands onderhands.......heerlijke brand
                owjah en natuurlijk zware grips om in te knijpen
                LET'S GET NASTY YATES!!!
                COME ON SQUUUUEEEEEEZE!!!! BUSSINES AS USUAL!!!

Comment

Originally posted by LittleMofo View Post
                  Het helpt dus wel degelijk, bij mijzelf hebik dat nooit echt opgemerkt.
                  Mee eens ikmoet niet overal telens op in gaan, maarik recpecteer jullie mening ook en het werkt ook zoals jullie zeggen.
                  ben dit wel pas onlangs beginnen merken, toen ik boven de 100kg ben beginnen gaan met deadlift. same story for my traps. die train ik ook niet maar ze groeien wel.
                  Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

Comment

Mmmm welke oefeningen als je geen deadlift doet?
                    Ik mag namelijk niet meer deadliften (voorlopig)

Comment

Denk dat de grote van je onderarmen voornamelijk genetisch zijn.. zou ze niet appart trainen, geeft alleen maar meer kans op overbelasting... wat heel vaak voorkomt bij de onderarm.

Comment

Originally posted by mustaf1 View Post
                        als je onderarmen 1 keer per week pakt is t al best genoeg
                        en bij je rug training geen straps dan komt t van zelf
                        kleine spiergroepen herstellen vele malen sneller als grote spiergroepen, dus 1 keer is vind ik te weinig

Originally posted by Tjaaaa View Post
                        Denk dat de grote van je onderarmen voornamelijk genetisch zijn.. zou ze niet appart trainen, geeft alleen maar meer kans op overbelasting... wat heel vaak voorkomt bij de onderarm.
                        wat jij bedoelt met genetisch bepaald is waarschijnlijk je polsbreedte, deze zul je never nooit kunnen laten groeien dmv training (mischien hgh ?)
                        maar de spier in je onderarm kun je wel degelijk laten groeien.
                        LET'S GET NASTY YATES!!!
                        COME ON SQUUUUEEEEEEZE!!!! BUSSINES AS USUAL!!!

Comment

Je kan botten niet laten groeien. Ook niet met HGH.

En ik blijf er bij dat wrist curls en dergelijke onzinnig zijn. Gewoon statische holds doen zoals Farmer Holds, Barbel Holds, zwaar deadliften, zwaar bent over rowen, zwaar db rowen en zwaar Hammer Curls.

Comment

Botten worden wel massiever toch ?
                            De dichtheid word kleiner en dus zwaarder, in dikte groeien ze idd niet mee.

Comment

dichtheid neemt inderdaad toe anders zouden ze op den duur breken als je een zware barbel verplaatst.

Comment

Als je een bot zwaar belast, dan krijg je kleine scheurtjes in dat bot. Deze scheurtjes worden opgevuld, waardoor de bot steeds minder hol wordt.

Zo een gast die beton blokken kapot slaat, heeft veel geoefend. Begon met een plankje en nam het steeds zwaarder, zodat er breukjes ontstaan (niet op de schadelijke manier natuurlijk). Bij zulke gasten is er amper nog holle ruimte in het bot, waardoor ze zo sterk als staal lijken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X