heb info nodig

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• heb info nodig

hoi,

ik zit met een probleem waar ik last van heb

ik zou graag dikkere benen krijgen, maar het probleem is dat dat ik een vlugge stofwisseling heb en veel calorien verbrand

ik heb lange athletische benen en die zijn erg Dun als ik het met andere verglijk. en dat ergert mij wel.

Ik eet bijna heel de dag door, Boterhammen, Koeken, chips, int weekend als ik in een frituur sta bestel ik 2 hamburgers aardappelen warm eten... ik heb constant honger en ik kan ook zoveel eten, maar het probleem is dat ik daarna direkt naar het toilet moet en als ik beweeg verbrand ik te veel calorien en blijf ik gwn mager weet soms iemand hier een paar zware been oefening waar ik mee resultaat zou kunnen boeken maar met mijn armen , borst... kom ik gemakkelijker bij dan bij mijn benen ? of een paar tips, ik ben ook een actief persoon ik zit niet graag stil en als ik stil zit verveel ik mij dus ik moet dan constant bewegen zou dit hier mee te maken kunnen hebben of beeld ik mij het gewoon in?
    Last edited by iloveskating; 06-05-2010, 20:47.

benen trainen en sticky s lezen !!!!

Comment

Probeer eens veel kwark te eten.

Comment

Eerst een goed Voedingschema maken ( d.m.v de stickys lezen, ik denk in jou geval +700-+1000 ckal boven behoefte) daarna maak je een goed trainingschema ( split, up-lower body, fullbody etc moet je uit kiezen) dan ga je lekker aan de slag en heb geduld, aankomen zul je zeker doen, zoniet verhoog je je ckal met kwaliteitsvoeding en GEEN frituur,chips,snoep etc...
        Make it happen, shock everyone!

Comment

Zit in de voeding, als je ZO eet hoef je ook geen echte gains te verwachten.
          Dumbells build a bigger chest
          Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by Roy P View Post
            Zit in de voeding, als je ZO eet hoef je ook geen echte gains te verwachten.
            helpt veel spaghetti eten en pastas enz?

Comment

Originally posted by iloveskating View Post
              helpt veel spaghetti eten en pastas enz?
              Train jij wel?

Comment

Eerste vraag die bij me opkomt is niet of hij wel traint, maar of hij wel genoeg eet. Antwoord zal wel nee zijn.

Posten eens hoeveel je per dag eet, ook je behoefte/stats

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
                  Eerste vraag die bij me opkomt is niet of hij wel traint, maar of hij wel genoeg eet. Antwoord zal wel nee zijn.

Posten eens hoeveel je per dag eet, ook je behoefte/stats
                  smorgens eet ik cornflakes, dan ga ik naar school, dan in de middag eet ik een belegd broodje en als ik binnen eet ik meestal 3 boterkoeken dan koop ik nog zon wafel uit de bakken int school dan fiets ik terug naar huis dan eet ik me warm eten en daar na eet ik nog eens cornflakes en dan veel tussendoortjes

Comment

smorgens eet ik cornflakes, dan ga ik naar school, dan in de middag eet ik een belegd broodje en als ik binnen eet ik meestal 3 boterkoeken dan koop ik nog zon wafel uit de bakken int school dan fiets ik terug naar huis dan eet ik me warm eten en daar na eet ik nog eens cornflakes en dan veel tussendoortjes

Van die wafels en boterkoekjes ga je echt geen gespierde benen krijgen!!

Voeding minimaal 95% op oordr krijgen man!!!!!! Maak een voedingschema doormiddel van de stickys te lezen, en je moet ervoor naar de sportschool skaterdude!

Comment

Tja zo kom je er natuurlijk niet
                      Dumbells build a bigger chest
                      Barbells build a bigger ego

Comment

Ik ga er vanuit dat je cornflakes met melk neemt:

Maaltijd 1:
                        Cornflakes + melk= 250 kcal
                        Maaltijd 2:
                        Belegd broodje= 100 kcal
                        Maaltijd 3:
                        3 boterkoeken (100gram?): 550 kcal
                        Maaltijd 4:
                        Wafel: 200 kcal
                        Maaltijd 5
                        warm eten: 700 kcal
                        Maaltijd 6
                        Cornflakes + melk: 250 kcal

totaal 2050 kcal (zonder tussendoortjes), niks dus! Ik gok dat je behoefte wat hoger ligt, met een beetje "geluk" ben je ecto en moet je veel eten om aan te komen. Wat je dus moet doen is meer eten. Probeer eens 500 kcal mee te eten en kijk dan hoe het gaat, anders nogmaals verhogen. Een laatste tip, ga als het u belieft gezonder en kwalitatiever voeding eten, hiermee kom je niet ver.

---
                        Onthoud dat ik de kcal van de maaltijden ruim heb genomen, het zou ook netzo goed nog lager kunnen liggen.

Comment

wat mijn collega al zei klopt. Je moet meer gaan eten. je eet als het ruim geteld wordt 2000 kcal, terwijl je wellicht 3500 per dag nodig hebt om massa erbij te krijgen. probeer dus meer en gezonder te gaan eten.
                          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X