Waarom zo moeilijk over hookgrip? Rustig aan opbouwen en er is niks aan de hand. Ga je gelijk lopen maxen dan doe je het zelf.. Heb er zelf niet veel mee, gebruik liever gewoon overhandse of mixed omdat ik van mening ben dat je daar gewoon sterk op moet worden. Met een beetje extra grip training pak je ditzelfde gewicht gemakkelijk overhands, ik zat ook binnen no-time aan een overhandse deadlift van rond de 200.
Deadlift, hoe verder
Collapse
X
-
In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
-
Originally posted by Xomgeek View PostIk ben met iron grips begonnen ( geen idee of hoekgrips hier onder vallen ), toen mijn polsen te erg begonnen te verzuren bij de lat pull down/optrekken.. Dit werkt ook bij deathlifts. ze kosten bijna niks, en ze zijn voor mij handig kijk er maar eens naar..
moet wel zeggen dat het maar een tijdelijke oplossing is want denk dat na de 110 tot 120kg ook helemaal niks meer uitmaken.
Iron Grips - M Double You
Of die dingen voor mij persoonlijk dan zo goed zijn....voor lagere gewichten wel denk ik, als tijdelijke oplossing en mits er ook geoefend blijft worden zonder.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by marnop View PostKan voor sommigen nadelig werken. Ik kan veel meer gewicht hebben, maar mijn grip stopt op dit moment ook bij 180DL. Dus als ik ze gebruik ga ik rustig naar de 220 of meer, dan trek ik m'n polsen, biceps en onderrug gewoon kapot.
Of die dingen voor mij persoonlijk dan zo goed zijn....voor lagere gewichten wel denk ik, als tijdelijke oplossing en mits er ook geoefend blijft worden zonder.
heb ze nou puur gekocht voor lat pull down, verzuring van de polsen. deathlift was een leuk pluspuntje.
Comment
-
Magnesium is alles wat ik nodig heb als ik merk dat me handen zweten, verder nooit echt problemen met grip gehad. Deadlift wel mixed grip boven de 140 kg.
Overigens wat wel af en toe pijnlijk kan zijn is als het eelt op je handen echt helemaal openscheurt tot bloedens toe.Last edited by Checker; 07-07-2010, 14:28.“We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
21 uur geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
5 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: