6pack

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by mannensport_nl View Post
    Hmmm ik houdt te veel het relaxte leven. Wil wel en bier drinken en een 6pack. Ik sport zonder op te scheppen 2x zo hard als de 9/10 op de fitness.. Ik ben ook eigenlijk best wel bang dat ik niet harder kan fitnessen als dat ik drink.

Ben niet dik ofzo, maar het is het net niet.. Niemand met een 6pack die bier drink hier? Dan is er nog hoop voor mij XD

(Ik stop binnenkort denk ik met bier mijn 6pack is wel belangrijk voor mij na al die jaren.)
    een keer goed wasted kan, maar niet elke week, heel kort uitgelegd veel bier breekt spieren af. (veel topics over dit gewoon de zoekfunctie proberen)
    The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
    Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Originally posted by mannensport_nl View Post
      Hmmm ik houdt te veel het relaxte leven. Wil wel en bier drinken en een 6pack. Ik sport zonder op te scheppen 2x zo hard als de 9/10 op de fitness.. Ik ben ook eigenlijk best wel bang dat ik niet harder kan fitnessen als dat ik drink.

Ben niet dik ofzo, maar het is het net niet.. Niemand met een 6pack die bier drink hier? Dan is er nog hoop voor mij XD

(Ik stop binnenkort denk ik met bier mijn 6pack is wel belangrijk voor mij na al die jaren.)

1) houdt is natuurlijk zonder T !
      2) 6pack+bierdrinken kan. http://www.166b.nl/tafel3d/images/menus/5.jpg
      3) Harder sporten dan 9/10 is niet erg lastig
      4) alcohol beinvloed prestaties, in bed maar ook in de gym. Minder drinken=harder trainen.
      5) 6pack en bier drinken is voor ecto's die niet gespierd worden.
      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
      Go heavy or go home!

Comment

Hahaha hmm ja die afbeelding zag ik al aankomen. Tja ik drink niet elke dag bier. gewoon veel in 1x XD Is meestal niet de planning mja.

Ik ga er gewoon voor. Minder bier en nog meer training, het enigste wat ik nog wil hebben op me body is een 6pack (Buikspieren).
        Last edited by mannensport_nl; 22-07-2010, 13:22.
        MANNENSPORT.nl online in beweging!

Comment

Ik zou inderdaad nog meer gaan trainen, meer trainen betekent immers meer groei!

Voor het geval u het niet doorhad: dat is sarcasme.

Voeding voeding voeding. Voeding is het grootste deel van je vooruitgang.

En je groeit in rust, niet tijdens je training.
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Ik zou niet alleen veel bier drinken elke dag maar ook een fles jenever per dag, dan ga je na een tijdje wel dat sixpack zien, je weet toch dat alcoholisten broodmager zijn?

Jezus wat een geneuzel weer.

relaxt leven staat dus in direct verband met veel bier drinken? Als dat je uitgangspunt is moet je toch maar eerst gaan denken aan wat wil je nu. fit of zuipen.

Ik leef uiterst relaxed, maar drink niets, bier staat hier altijd minstens een half jaar over datum. Ik gooi elk jaar wel een x aantal flesjes gewoon leeg in de gootsteen. 2 tot max 3x per jaar koop ik bier voor verjaardagen en dat blijft altijd over, dusssss. Zelf drink ik dus niets, of eigenlijk erg weinig, max 10 biertjes per jaar en dan alleen als het erg warm is of bij het eten 1 biertje.
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

een sixpack hangt niet alleen af van sporten, ook van je voeding; en als je voeding al niet goed is, EN je drinkt nog eens veel bier...tja...

Comment

Idd, het ligt vooral aan je voeding, je kunt zoveel trainen als je wil, die buikspieren zijn bij 90% van de mensen (als ik het zo even mag stellen) wel goed genoeg, je moet alleen zorgen dat je er bijna geen vet meer over hebt. Als je zo'n ''streep'' in het midden hebt betekend dat wss dat je nog wat vet kwijt moet raken. Gezond eten, geen bier meer en gewoon goed trainen (je hoeft echt niet meerdere keren per week te focussen op buik, die groeit vanzelf wel genoeg mee voor een sixpack).

Comment

Thanx voor de tips. Lekker droog forum dit
                  MANNENSPORT.nl online in beweging!

Comment

Minder met zuipen anders wordt dat sixpack een beertender. Daarnaast op je voeding letten en gewoon compounds doen squatten/deadliften. Zelf doe ik daar 1x per week hanging leg raises, side bends en plank holds bij maar dat is voornamelijk voor core training, werkt prima. Maarja ik drink dan ook geen alcohol, hooguit met het kerstdiner een glas wijn/bier maar het zullen nooit meer dan 10 glazen alcohol per jaar zijn.

Het zal kiezen of delen worden, minderen met alcohol zal een hoop helpen. Ipv van ieder weekend naar de klote zuipen zou je al eens kunnen beperken tot 1x per maand of twee maanden, dan zal je wel al iets van verschil gaan merken hoor. Goed op je voeding letten en al die bullshit isolaties achterwege laten en gaan voor de compounds.
                    “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

Originally posted by Checker View Post
                      Minder met zuipen anders wordt dat sixpack een beertender. Daarnaast op je voeding letten en gewoon compounds doen squatten/deadliften. Zelf doe ik daar 1x per week hanging leg raises, side bends en plank holds bij maar dat is voornamelijk voor core training, werkt prima. Maarja ik drink dan ook geen alcohol, hooguit met het kerstdiner een glas wijn/bier maar het zullen nooit meer dan 10 glazen alcohol per jaar zijn.

Het zal kiezen of delen worden, minderen met alcohol zal een hoop helpen. Ipv van ieder weekend naar de klote zuipen zou je al eens kunnen beperken tot 1x per maand of twee maanden, dan zal je wel al iets van verschil gaan merken hoor. Goed op je voeding letten en al die bullshit isolaties achterwege laten en gaan voor de compounds.

mooi verhaal sluit me hier bij aan ik train ze 1 x perweek das meer dan genoeg

Comment

Originally posted by Checker View Post

Goed gezegd.
                        Dumbells build a bigger chest
                        Barbells build a bigger ego

Comment

Ik heb een 8 pack zal binnen kort eens nieuwe foto's uploaden ik heb twee rijen van 4
                          Als je het antwoord toch al denkt te weten, waarom vraag je het dan ???

Comment

Originally posted by Rob-1984 View Post
                            Ik heb een 8 pack zal binnen kort eens nieuwe foto's uploaden ik heb twee rijen van 4
                            MONSTER

Comment

Originally posted by Rob-1984 View Post
                              Ik train buik minimaal 4 keer per week.
                              Als je het antwoord toch al denkt te weten, waarom vraag je het dan ???

Comment

Originally posted by skitzo6 View Post
                                MONSTER
                                * ectopussy

@ rob, dat je je buik 4 keer per week traint heeft er niet veel mee te maken denk ik
                                On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X