ik snap nog steeds niet wat mensen altijd hebben met buikspieren.. brute poten of brede rug of dikke armen etc.. is toch veel beter dan buikspieren..
6pack
Collapse
X
-
Ik vind persoonlijk dat een 6pack het bewijs is dat de de rest geen vet is.
Hebben we het trouwens over geflexde abs voor de foto? of over altijd aanwezige abs?
Vind al die streeffysiek foto's best vertekenend, belichting, contrast pomp of beweging maakt het allemaal wel meer Hollywood.Ssssmoking
Comment
-
Originally posted by gleke View Postik snap nog steeds niet wat mensen altijd hebben met buikspieren.. brute poten of brede rug of dikke armen etc.. is toch veel beter dan buikspieren..MANNENSPORT.nl online in beweging!
Comment
-
Originally posted by gleke View Postik snap nog steeds niet wat mensen altijd hebben met buikspieren.. brute poten of brede rug of dikke armen etc.. is toch veel beter dan buikspieren..ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostIs een compleet plaatje wat bij bb hoort. Ziet er gewoon niet mooi uit als de rest goed in proporties is en je hebt geen six-pack. Maar dat is mijn mening.
@marv: altijd aanwezige absOn a long road to insanity.
SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg
Comment
-
Ik wil een 6pack omdat ik zolang heb gedacht dat ik gespierd was, terwijl ik eigenlijk gewoon een skinny fat person was.. Nu heb ik mijn doel gezet om een zo laag mogelijk vet percentage te krijgen en voor mij lijkt het hebben van een 6-pack een hele goede indicatie dat ik dat bereikt heb
Al heb ik echt een hekel aan het woord '6pack', het is zo... Fotomodel achtig, iets wat ik absoluut niet ben. Ik ben een sporter, niet een fotomodel
Gelukkig heb ik deze site ontdekt want mijn voeding was zo compleet verkeerd, veel te veel.. voor wat ik wil bereiken~love what you do, do what you love~
Comment
-
Originally posted by gleke View PostJa dat is waar, maar ik bedoel dat ik het niet erg zou vinden moest men abs minder of niet goed zichtbaar zijn..Voorbeeld:http://midiblog.net/pics/v/i/n/vin-diesel-1-high.jpg
@marv: altijd aanwezige abs
Ben zelf beeldmaker en weet hoe dit werkt.
Zou vet zijn im afgetrainde gasten hangend aan de bar of onderuitgezakt op een bank als uitgangspunt te nemenSsssmoking
Comment
-
Originally posted by Marv View PostOke vin, borst vooruit, schouders naar achteren, zon van boven, aanspannen en relaxt kijken, ik draai later contrast omhoog.
Ben zelf beeldmaker en weet hoe dit werkt.
Zou vet zijn im afgetrainde gasten hangend aan de bar of onderuitgezakt op een bank als uitgangspunt te nemen
vriend van mij is cameraman, ik vind het echt een openbaring hoe meer ik erover te horen krijg~love what you do, do what you love~
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
4 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-