Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Zoals al eerder is gezegd, de hoeveelheid blokjes of de vorm daarvan is genetisch bepaald, ik heb zelf bijv. 6 blokjes, maar die zijn weer vrij langwerpig, terwijl de meeste mensen ''brede'' blokjes hebben.. Een eightpack heb je, of je hebt hem niet, het aantal blokjes is bepaald met het aantal pezen over je buik (wat dus genetisch bepaald is). Alleen de spier trainen om door die pezen heen te duwen en het vet wat eroverheen zit weghalen kun je uiteraard wel doen.
Volgens mij heeft zo goed als iedereen een eightpack.
Het enige dat genetisch bepaald is is de vorm en de sterkte van de pezen die over de rectus abdominus lopen. Die sterkte en de breedte van de pezen bepalen of je er meer of minder ziet en hoe snel je het ziet.
Mijn pezen zijn relatief zwak ik krijg ook erg makkelijk een bolle buik ipv strakke blokjes, ik moet dus echt mega droog zijn om het goed te zien en ik moet dan ook absoluut het shirt uit doen om te laten zien dat ik geen (vet/bier-) "buikje" heb.
Ik had eerst geen sixpack, maar na het volgen van een goede voedingschema en een goede trainingschema waren de bovenste 4 goed zichtbaar en de 2 daaronder iets minder maar toch zichtbaar. Ik train mijn buik amper, misschien 2x per week en dan maar 1 of 2 oefeningen (plank of crunches).
je hoeft helemaal niet veel oefeningen te doen ik voetbal en doe wat met gewichten en ik heb er al een
ja bij mij in de klas zitten er ook een paar die dat hebben.
maja, die hebben geen massa en geen vet. oftewel ze zijn zo smal als een naald en denken dat ze ''gespiert'' zijn.
en zeggen tegen anderen: ''jij gebruikt wat, je kunt nooit zo snel groeien...onmogelijk..''
Als je echt zo'n streep in het midden wilt zien, moet je je buik even hard trainen als de rest. Dus ook gewoon 3-5 oefeningen, in plaats van af en toe een keertje buik meepakken en niet alleen op lichaamsgewicht. Daar worden ze vooral hard van.
"I said a glass of juice not gas the jews" - Hitler
Helpt zeker wel. Voor de bovenste buikspieren heeft het minder zin om te trainen. Maar de onderste heeft het zeker zin die komen
Niet vanzelf
BS 4x perweek is veels teveel!!! je abs zijn net als iedere andere spier die hebben ook rust nodig. 1x maximaal 2x per week is genoeg, echte bakstenen krijg je van DL's en squats
LET'S GET NASTY YATES!!!
COME ON SQUUUUEEEEEEZE!!!! BUSSINES AS USUAL!!!
Helpt zeker wel. Voor de bovenste buikspieren heeft het minder zin om te trainen. Maar de onderste heeft het zeker zin die komen
Niet vanzelf
vreemd. dan moet ik maar stoppen met squat/deadliften, want dat me abs en onderste keihard en groot worden is zeker een illusie. een 6-pack is gewoon laag genoeg in vet% gaan zitten. en dat krijg je door je voeding op orde te hebben. daarnaast gewoon de compound oefeningen doen en niet je tijd verspillen met te veel isolaties en al helemaal niet voor je buik.
vreemd. dan moet ik maar stoppen met squat/deadliften, want dat me abs en onderste keihard en groot worden is zeker een illusie. een 6-pack is gewoon laag genoeg in vet% gaan zitten. en dat krijg je door je voeding op orde te hebben. daarnaast gewoon de compound oefeningen doen en niet je tijd verspillen met te veel isolaties en al helemaal niet voor je buik.
Met alle respect, maar denk niet dat jij kunt beoordelen/adviseren m.b.t. abs (lower danwel upper) wel of niet trainen voor looks als je die nog nooit gezien hebt bij jezelf? Ziet toch dat mensen die erg laag in BF staan vaak wel wat abs trainen om toch een wat hardere look te krijgen.
The internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Met alle respect, maar denk niet dat jij kunt beoordelen/adviseren m.b.t. abs (lower danwel upper) wel of niet trainen voor looks als je die nog nooit gezien hebt bij jezelf? Ziet toch dat mensen die erg laag in BF staan vaak wel wat abs trainen om toch een wat hardere look te krijgen.
niet praten als je geen verstand hebt. in het begin heb ik ook op looks getraind met zichtbare abs. maar ik voelde me toen klein zwak en miezerig.
niet praten als je geen verstand hebt. in het begin heb ik ook op looks getraind met zichtbare abs. maar ik voelde me toen klein zwak en miezerig.
Right jij en abs lol
Mag jij iedereen komen vertellen dat mensen die op low BF over het algemeen geen extra abs doen, als je ze ziet is het juist rendabel. Krijgt gewoon hardere look door. Beweer nergens dat er dagen aan besteed worden, maar zeggen dat het genegeerd wordt is ook beetje zwart wit
En kan redelijk zeker van mijn zaak zijn dat ik toch iets meer effect merk van het direct trainen van abs op looks dan jij
Oorspronkelijk geplaatst door punani Ik doe nu bijna dagelijks buik. En buik is sinds ik dat doe pas echt een goede spiergroep geworden.
Maar ik ga wel op de mening van een powerlifter die praktisch de 30% aantikt af, nah toch niet
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment