6pack

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Iemands stats gebruiken als graadmeter is altijd twijfelachtig. Ben het gewoon met Falstyr eens.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Iemands stats gebruiken als graadmeter is altijd twijfelachtig. Ben het gewoon met Falstyr eens.
      Kan best zijn, maar als ik iemand abs zie doen die op 5%bf staat zal ik die eerder geloven als iemand die op 30% bf staat en adviseert dat abs trainen overrated zijn.

Heb al eens een topic over zoiets geopend maar dat liep jammer genoeg uit op stront gooien naar elkaar.
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

ja want ik ben altijd hoog in vet% geweest. het is niet dat voor de tijd dat gasten als snuivert, ashley en yawgmot lid werden en ik rond de 10-13% zat met zichtbare abs. nee dat is natuurlijk onmogelijk. wat een stel kortzichtige bosmongolen altijd weer.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
          ja want ik ben altijd hoog in vet% geweest. het is niet dat voor de tijd dat gasten als snuivert, ashley en yawgmot lid werden en ik rond de 10-13% zat met zichtbare abs. nee dat is natuurlijk onmogelijk. wat een stel kortzichtige bosmongolen altijd weer.

Tja zo een reactie was te verwachten.....jammer.

Comment

Originally posted by Ashley View Post
            Tja zo een reactie was te verwachten.....jammer.
            Tja. ik verwacht ook niks beters meer van jullie behalve bullshit. voor wat, hoort wat

Comment

Aangezien ik jouw alleen maar ken als een persoon met 30% bf en niet weet of jij uberhaupt ooit een six pack hebt gehad, oordeel ik alleen over iemand over de periode dat ik iemand ken en niet over iemand die zegt dat hij een six pack heeft gehad....

Zolang ik lid ben heb jij een bf van 30%.

Is tevens ook het laatste wat ik te zeggen heb gezien jij dus niet op een normale c/q respectvolle manier een discussie aan kan gaan.

Jammer dat je iedereen waarmee je een discussie voert, uit moet schelden of niet met respect behandelt.
              Is hetzelfde als iemand in elkaar slaan omdat je het niet eens bent met iemand....een teken van zwakte!!

Het ga je goed.

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                Jammer dat je iedereen waarmee je een discussie voert, uit moet schelden of niet met respect behandelt.
                Is hetzelfde als iemand in elkaar slaan omdat je het niet eens bent met iemand....een teken van zwakte!!
                ja, want jullie hebben me ook altijd met "respect" behandelt. alleen maar lopen zeiken over me bodyfat en dat ik daarom niks weet. ook al heb ik meer gedaan en geleerd zowel als low bodyfat weakling als hogere bodyfat die sterker is. ik ben meer vergeten dan de meesten hier ooit zullen weten. ga dus lekker ergens anders janken hypocriet met die betweterige onzin van jullie. Wil je fatsoenlijke discussie? gedraag jezelf dan eerst fatsoenlijk.

Comment

Vrees dat ik Falstyr ook hier gelijk moet geven Ashley. Vanop het punt dat je al aangeeft niets aan te willen nemen van de ander, zeg je in feite dat je hem niet serieus neemt. Snap de reactie van Falstyr uit dan ook wel.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                    Vrees dat ik Falstyr ook hier gelijk moet geven Ashley. Vanop het punt dat je al aangeeft niets aan te willen nemen van de ander, zeg je in feite dat je hem niet serieus neemt. Snap de reactie van Falstyr uit dan ook wel.
                    Jammer dat hij dit niet op een normale manier brengt. Ik zeg ook op een normale manier dat ik het niet met hem eens ben. Of moet ik ook scheldnamen toe gaan passen tegen leden waarmee ik het niet eens ben?

Comment

Ik ben niet voor het schelden, aan de andere kant kun je niet om Vincents posts heen als het gaat om de "recht-door-zeefactor", en dat kan ik wel waarderen.

Rest me af te sluiten met een "gaarne de discussie verder op volwassen toon voeren op straffe van edits".

sigpic

Comment

Wat een passie voor fitness in dit topic

Ik ben zoal wat droger aan het worden doordat ik na het trainen zorg voor een gevulde maag met low calorie food. Ik drink meer fruitsap i.p.v zwaar eten en ik train mijn buik nu specifiek 4x per week.

Ik post wel een keertje fotos over 1, 2 maanden ben wel benieuwd naar de mening van anderen. Ik kan niet echt zeggen wat ik nu zelf vind.. ik zie wel abs maaar nee ben nog niet tevreden terwijl ik toch best veel fitness.
                        MANNENSPORT.nl online in beweging!

Comment

mannensport.nl, fruitsap ipv vast voedsel? Fruitsap altijd mijden tijdens het cutten vanwege fructose en snelheid van opname (vloeibaar voedsel wordt snel opgenomen). Kies dan liever voor rijst met broccoli, of havermout.

OT: Imo zijn extra buik oefeningen wel nuttig en helpen ze bij de zichtbaarheid. Wanneer je met benchen faalt door je triceps pak je die toch ook harder aan? Hoe sterker je buik, hoe minder snel je geblesseerd raakt in bijv. onderrug.
                          In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Ik begrijp ashley wel;....falstyr is niet recht door zee,..maar scheldt gewoon.

Ik vind het argument dat falstyr zelf geen sixpack heeft echter een non-argument. Van gaal kan niet goed voetballen maar weet er veel vanaf. Mijn geschiedenisleraar heeft napoleon nooit gezien maar kon mij wel uitleggen wanneer de slag van waterloo was. Kortom;.je hoeft het niet te kunnen om het te kennen.

OT: als je te hoog in je bf% zit en je gaat dan veel specifieke buikspier oefeningen doen, zal je buik alleen maar boller worden. Je duwt je vet als het ware omhoog. Je kan tevens geen plaatselijk vet verbranden;...dus je zal toch echt eerst laag in bf moeten gaan zetten.

Mij is geleerd en uit ervaring kan ik dat beamen;...je traint je buik genoeg met de grote oefeningen. Daarnaast kan je het accentueren door tijdens oefeningen zoals bijvoorbeeld een dumbell curl, je buikspieren aan te spannen.
                            In mijn optiek zijn crunches etc niet nodig. Alleen als je echt de spier sterker (rugcompensatie) of dikker wilt maken (voor de BB look). Echter de normale beachlook 6pack is gewoon een laag vetpercentage.
                            You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

abs trainen heeft wel degelijk invloed! Ik merk als ik vaak veel reps maak meerdere keren per week mijn taille extreem smal blijft.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                                Tja. ik verwacht ook niks beters meer van jullie behalve bullshit. voor wat, hoort wat
                                Ik ben het ook niet altijd met falstyr eens, maar hij heeft een goed punt.
                                Maar wat laat je je weer lekker opnaaien Falstyr, haha.
                                Met een huidig bf van iemand kan je iemands verleden niet beoordelen trouwens, is wel grote BS he?

Zag ook een leuke reply mbt van Gaal, die is geen goede voetballer, geloof dat ie wel ooit in oranje heeft gestaan. wel erg offtopic maar goed.

Maar abs trainen is idd vaak overrated.
                                Je gebruikt de abs bij zowat alles wat je doet in het dagelijks leven en bij nagenoeg elke oefening in de gym, dus ontwikkeld zijn ze meestal wel.

Bij velen is het wel zo dat ze wat hardheid kunnen gebruiken dus is het wel aan te raden ze af en toe wel te trainen, vooral ook in samenhang met de rest van de core.
                                Maar zoals enkelen het dagelijks doen of meer dan een x aantal keren per week, is gewoon BS om te doen.

Punani doet ze dan wel vaak en ik ken nog wel enkele jongens die het wat regelmatiger doen, maar de meeste anderen hoeven daar helemaal niet aan te denken, domweg omdat ze de fysiek missen die Punani heeft, namelijk een wedstrijdfysiek. Ook de andere jongens die ik ken en het regelmatig doen zijn wedstrijdjongens en velen daarvan deden het voorheen ook niet of weinig.
                                Voor contest jongens is het wel van groot belang om de scherpte en hardheid te krijgen in de abs. Dus uiteindelijk gaan ze het wel doen.
                                Ik zal er over een tijdje ook weer aan moeten geloven. Ik moet over een jaar op het podium staan met ripped abs met een BW van 110 en bf van 6 of 7%.

Anyway, ik train ze nu niet of nauwelijks, zie ze ook nog niet echt, wel de contouren, maar geen definitie te zien nog, maar die abs van mij zijn wel keihard en scherp ze zijn erg goed te voelen zowel de rectus als de obliques zijn door het dunne slappe vetlaagje goed voelbaar.

sinds afgelopen jauari heb ik denk ik 3x een paar setjes standing side bents gedaan, meer niet en meer is niet nodig. Zeker niet voor dus de meeste ecto fitness boy's. En als ik zo af en toe eens naar wat stats kijk en in log's........gemiddelden van rond de 70/75kilo?

Dus vraag je af, heb je het nodig dan om keiharde scherpe abs te hebben of is het genoeg als het bij de rest van je lichaam past. Zijn je abs echt zwak of passen ze gewoon bij de rest van je fysiek?
                                1e Masters Superbody YBF 2011!
                                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X