de 'BRUCE'

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

met de cables. (op borsthoogte)
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Denk je dat het echt nut heeft?

Comment

voelt zeker goed (veel spierconcentratie). en de tijd zal uitwijzen of ter wat veranderd uiteraard
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Snap wel wat Bruce bedoelt, je voelt je borstspieren echt wel aanspannen, is naar mijn mening echter niet een massabouwer maar meer een volledige contractie van de borstspieren die je voelt. Pompt wel lekker na een setje benchen.

Comment

@ Bruce
            Je bedoelt natuurlijk dat je een dikke chest hebt dankzij Atta's chestschema.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
              Denk je dat het echt nut heeft?
              Waarom zou het niet werken? In principe is het een flye beweging. Welke spier gebruik je volgens jou om je arm zo ver mogelijk naar de andere kant te krijgen, dat is toch echt je borst die samentrekt.
              In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X