Thuis krachttraining

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Tepper View Post
    Iets kan niet "gay" zijn, maargoed ik snap wat je bedoeld, maar ze hebben stuk voor stuk een monsterlijk fysiek.
    grapjas. het zijn gespierde spijkers. niks om trots op te zijn. als je een fatsoenlijk atletisch figuur wil mag je wel wat meer massa en grootte hebben.

Comment

Originally posted by Roy P View Post
      That's gay.
      qft..
      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

ze zijn wel sterk
        ~love what you do, do what you love~

Comment

Train in speeltuin, youtube "ghetto workout" zijn gespierder dan de meeste sportschool bezoekers
          Je bedoeld dit soort dingen?

YouTube - HANNIBAL FOR KING

Comment

Originally posted by DeRakker View Post
            Je bedoeld dit soort dingen?

YouTube - HANNIBAL FOR KING
            magere beentjes die kerel
            On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Iets kan niet "gay" zijn, maargoed ik snap wat je bedoeld, maar ze hebben stuk voor stuk een monsterlijk fysiek.
              Je hebt die hannibal, kerel uit die filmpjes met een goed fysiek, verder lopen er alleen maar mannetjes met veel te grote t-shirts rond lol

Kerel heeft wel insane goede fysiek voor iemand die praktisch alleen maar aan goedkoop turnen doet. Vraag me af offie ook redelijk erbij zou eten, of gewoon watermelons and fried chicken

Denk dat groot gedeelte vooral aanleg zal zijn en gewrichten van staal, als je ziet welke hoek zijn schouders soms maken of stress op ellebogen, 9/10 mensen zouden gewoon afbreken in die posities zelfs als ze er de kracht al voor hadden.

Verder blijft het machtig om te zien
              The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by gleke View Post
                magere beentjes die kerel
                Lekker boeiend...

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
                  Je hebt die hannibal, kerel uit die filmpjes met een goed fysiek, verder lopen er alleen maar mannetjes met veel te grote t-shirts rond lol

Kerel heeft wel insane goede fysiek voor iemand die praktisch alleen maar aan goedkoop turnen doet. Vraag me af offie ook redelijk erbij zou eten, of gewoon watermelons and fried chicken

Denk dat groot gedeelte vooral aanleg zal zijn en gewrichten van staal, als je ziet welke hoek zijn schouders soms maken of stress op ellebogen, 9/10 mensen zouden gewoon afbreken in die posities zelfs als ze er de kracht al voor hadden.

Verder blijft het machtig om te zien
                  grapjas. het zijn gespierde spijkers. niks om trots op te zijn. als je een fatsoenlijk atletisch figuur wil mag je wel wat meer massa en grootte hebben.
                  Kennelijk iemand die er geen verstand van heeft, gespierde spijkers ha.
                  Als ik zon fysiek als op het filmpje heb, ben ik wel trots hoor.

Comment

Kennelijk iemand die er geen verstand van heeft, gespierde spijkers ha.
                    lol waarom? Omdat we het niet eens met je zijn? Dus jij vindt al die beachboys op het strand zeker ook gespierd? terwijl dat ook gespierde spijkers zijn. zulke figuren kun je niet serieus nemen

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                      lol waarom? Omdat we het niet eens met je zijn? Dus jij vindt al die beachboys op het strand zeker ook gespierd? terwijl dat ook gespierde spijkers zijn. zulke figuren kun je niet serieus nemen
                      Die ene gast op dat filmpje is echt gespierde spijker...
                      En over al die beachboys op het strand kan ik geen uitspraak over vellen, omdat het per persoon verschilt.

Alleen omdat die gast geen sterke benen heeft kan je hem niet serieus nemen?

Gespierde spijker denk ik aan een smal dun gespierd mannetje... dat is hij echt niet.

Comment

Ik train ook thuis sinds een goed jaar. Mij bevalt het prima, want voor mij persoonlijk is de stap om te gaan trainen nu makkelijker te zetten. Ik heb een complete bench met barbell, dumbells en 120 kg aan gewichten. Voor mij wordt het straks wel tijd om naar de sportschool te gaan, omdat ik straks op mezelf woon en daar geen ruimte over heb om te trainen. Kortom: thuis trainen bevalt mij prima. Het enige nadeel is dat je minder kunt toppen, omdat je in je eentje traint en niemand bij je hebt om eventueel bij te staan als je het niet trekt.

Comment

Cristiano ronaldo for Mr Olympia
                          Dumbells build a bigger chest
                          Barbells build a bigger ego

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X