Trainen jullie je benen wel?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Trainen jullie je benen wel?

Ik zie bijna nooit mannen in de sportschool hun benen trainen! Ik kan ze nog op 1 hand tellen! Hoe zit dat. Boeit het mannen gewoon méér om een goddelijk bovenlijf te hebben of merken ze dat die beenoefeningen gewoon irritant zwaar zijn?

De meeste mannen op dit forum trainen wel hun benen (geloof ik), maar hoe is dat op jullie sportschool?

Haha,
    hier traint elk lid die al een tijdje mee loopt zijn benen.

in de sportschool is dat anders meestal is het dan met de leg press maar squaten/deadliften is voor 75% van de mensen taboe.

overigens word hij wel veel aangeboden door instructeurs maar dan zeggen de jongens tegen elkaar wat heb ik aan een gespierde rug/benen en doen ze hem in het vervolgens nog 1x en daarna niet meer.

als het aan mij lag stonden er 10squat rekken ipv die 50loopbanden achter elkaar en daar tegenover 25crostrainers en zaal vol spiningfietsen vervangen voor bench bankjes en deadlift rekken. maargoed dat wilt niemand doen hea.. is geen vraag naar dus blijft het zo
    Calisthenics / Street workout

Comment

De reden daar van is waarschijnlijk dat maar 95% van de mensen in de sportschool serieus traint en (een klein beetje) een idee heeft waar die mee bezig is. Waarschijnlijk is het nog minder als dat.

Ik train altijd benen, vind het op borst na, de fijnste spier om te trainen. Iedereen die geen benen traint, omdat ze dan moet worden, moet lekker op badminton gaan.
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Ik train zelf op een hardcore gym, maar er zijn daar ook genoeg sporters die hun benen niet trainen. Een goed bovenlichaam en dan geen benen. Moet er zelf wel om lachen.

Ja, benen zie je niet dus waarom zou je die moeten trainen:P
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

noone likes them pains
          Groeten

Comment

Persoonlijk vindt ik de Squat één van de lekkerste oefeningen. Maar ik denk inderdaad dat veel beachboy achtige types meer waarde hechten aan grote armen dan aan een paar sterke stelten. Wat ze dan even vergeten is dat je fysiek er als geheel baat bij heeft dat je je benen traint, omdat het zo'n grote spiergroep is.
            The deadlift is more functional in that it’s very hard to imagine a more useful application of strength than picking heavy shit up off the ground.--Mark Rippetoe--

Comment

Bij mij op de sportschool zie ik er ook maar weinig die benen trainen. Vind het wel een voordeel dat zo weinig mensen ze trainen; maandags is de drukste dag bij ons en ik heb dus maar van de maandag mijn "benendag" gemaakt ..... hoef nergens op te wachten

Comment

Hiero zijn het aantal mensen dat hun benen traint op 1 hand te tellen. Gelukkig ben ik er daar een van

Ik ben dan ook 1 van de 2 die squatten en deadliften.

Comment

op de sportscholen lopen veel paupers rond die alleen maar een groot borst/armen partij wil. De echte serieuze sporters en atleten trainen altijd hun benen.

Comment

Benen trainen is dat fijn?
                    Benen trainen doet geen pijn.

Maar inderdaad, dat is op praktisch elke sportschool hetzelfde, iedereen die z'n bovenlichaam traint, en sporadisch iemand die z'n benen traint. Maar eigenlijk is het ook wel relaxed, want het squatrack is bijna altijd vrij, op wat lui die barbell curls aan het doen zijn na.

Comment

Je wilt als man zijnde je broek toch wel een beetje kunnen vullen LOL.

Comment

mannen zijn dwaas
                        "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by Katlyn View Post
                          Je wilt als man zijnde je broek toch wel een beetje kunnen vullen LOL.
                          pff gelijk weer vieze praatjes hier bij de vrouwen
                          Groeten

Comment

Squatrek is bij ons bijna altijd vrij, dat is zeker een groot voordeel! Toch had ik meer verwacht, er lopen best behoorlijke jongens rond bij ons O.O

Comment

tja zo zijn pubers nu eenmaal. die hebben ook totaal geen benul dat ze uit verhouding raken. en zien ze ook niet. ze hebben oog voor bovenlichaam en benen zien niet
                              de oudere mensen trainen bij ons meestal wel benen maar geen squat ofzo.
                              aande ene kant kan ik het me voorstellen, ze weten niet waar ze op moeten letten en instructeurs hebben we niet rondlopen ( als je daar al wat aan had )
                              160kg squat
                              225kg deadlift
                              130kg benchpress

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X