Trainen jullie je benen wel?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by marnop View Post
    Ik heb een aantal maanden geen benen getraind, omdat eerst de bovenkant weer wat in shape moest komen, de benen van mij groeien hard genoeg als ik bezig ben en die lopen zeker niet achter op de rest van mij body, de laatste tijd train ik ze weer redelijk serieus. eerst begonnen met zercher squats e nu de gewone squat er weer in, dus gaat prima. Begon de eerste echte squat met 140kg, over enkele maandjes zit ik weer op of boven de 200 squats.
    Maar ook bij ons verder in de gym is voor het grootste deel zwaar benen trainen notdone. squatrek staat ook standaard verkeerd om bij ons, dat zegt genoeg.

Ik zag een reply, dat de meesten hier op het forum wel benen trainen, haha, forget it, zelfs van de makkers die hier hun reply hebben gezet zal een deel nooit de benen serieus aanpakken.
    Op elk forum zijn het slechts enkelen die echt zwaar en serieus bezig zijn.
    200kg atg?
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Katlyn View Post
      Eigenlijk zouden mannen ook vaker lunges toe moeten voegen, mijn vriend heeft ze nu ook toegevoegd en hij heeft moeite gehad met lopen daarna haha!

Ik vind een body het mooist als alles in balans is.. dus mannen.. pak die benen maar hard aan want die kunnen wel wat hebben
      Ja alle 3 de benen trainen

Comment

lunges zijn overrated

Comment

bij mij is er niet eens een squat rek en de smitmachine word gebruikt voor bankdrukken
          dus benen training is vooral legpress of dumbell squat
          "There is a difference between knowing the path and walking the path."
          Bruce Lee

Comment

Ik ben deze week weer begonnen met 3 daagse split dus Ik train mijn benen minimaal 1xper week. Bij een fullbody minimaal 2x per week.En niet kinderachtig maar gewoon zo dat als ik weg loop na de training het net lijkt of ik gezopen heb. Alles voelt lam aan en lopen gaat moeilijk.

Kan vandaag niet normaal lopen na mijn benentraining van gisteren. Heb gisteren zelf iets moeten overgeven na het squatten. heeeeerlijk!

Comment

Leuk artikel over lunges
              Doe Lunges Voor Gespierdere Benen | GIANT! Fitness & Bodybuilding
              gewoon doen dus..

Comment

Ik ga tot het gaatje, maar hoe kun je in godsnaam overgeven van een training? Iets verkeerd gegeten:P?

Ik ben alleen ziek aan het uitpuffen op een benendag hehe

Comment

Ik ga tot het gaatje, maar hoe kun je in godsnaam overgeven van een training? Iets verkeerd gegeten:P?

Nee hoor niets verkeerds gegeten! Op dit moment train ik redelijk cardiovasculair, zware gewichten, 4/5 sets, grensverleggend bezig zijn en dan komt het wel eens voor dat je over de nek gaat.

Er kwam wat omhoog maar het bleef binnensmond. Ik hoefde niet te kotsen alsof ik gezopen had of zo. Misschien was mijn zuurstofpijl in mijn bloed te laag?

kan van alles zijn.

moet je anders Roy.P maar eens vragen en kijk naar zijn onderschrift.

Comment

Als je verder dan dat gaat kan je wel eens overgeven k heb wel boven de wc gehangen maar uiteindelijk kwam er niks uit gelukkig
                    Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                      Als je verder dan dat gaat kan je wel eens overgeven
                      Precies!

Comment

Dat heb ik ook wel is zonder te sporten.. dat je eten ff naar boven komt..
                        Niks bijzonders toch

Maar ik train benen wel, maar tis echt kut om te trainen mar hoort er bij.
                        Het is niet echt mijn sterkste punt helaas, moet er meer 'gevoel' in krijgen.
                        Bijv. met biceps kan ik ze goed aanspanne, maar gaat moeilijker bij benen als je me begrijpt.

Maar komt goed

Comment

Ik vind het juist leuk om te trainen, als je benen doet voel je echt dat je kapot bent Vooral de dag erna als je trappen moet doen

Comment

Originally posted by mayamaster View Post
                            Ik vind het juist leuk om te trainen, als je benen doet voel je echt dat je kapot bent Vooral de dag erna als je trappen moet doen
                            idd heerlijk gevoel, maar ik put alleen zo erg uit als ik weet dat ik 2 minstens 2 dagen er na geen training of wedstrijd heb met voetbal. Nu train ik ze alsnog 2/3 keer per week maar niet te zwaar. Ik squat en leg press alleen. Voetbal gaat momenteel voor bodybuilding, omdat ik hier ook nog wat mee kan gaan bereiken.
                            I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                              De reden daar van is waarschijnlijk dat maar 95% van de mensen in de sportschool serieus traint en (een klein beetje) een idee heeft waar die mee bezig is. Waarschijnlijk is het nog minder als dat.

Ik train altijd benen, vind het op borst na, de fijnste spier om te trainen. Iedereen die geen benen traint, omdat ze dan moet worden, moet lekker op badminton gaan.
                              Hee, ik zit op badminton ! , ik train benen gewoon 1x per week, net zoals alle andere spiergroepen. Ik zweet me altijd kapot als ik alleen al benen heb gedaan. Daarna nog schouders

Naruto

Comment

Bij mij zijn er ook echt weinig mensen die het doen. Alleen de machines worden gebruikt maar een deadlift of iets zie ik alleen bij enkele sporters die er rondlopen. Zelf train ik men benen best ok, kan ze alleen maar 1 dag echt hard afbeulen. De andere dag moet ik ze fris houden voor andere sporten. Bij ons hebben ze ook geen swuatreck dus moet altijd zo veel moeite doen dat ik er soms wat te lui voor ben:P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X