Originally posted by marnop
View Post
Trainen jullie je benen wel?
Collapse
X
-
Originally posted by Katlyn View PostEigenlijk zouden mannen ook vaker lunges toe moeten voegen, mijn vriend heeft ze nu ook toegevoegd en hij heeft moeite gehad met lopen daarna haha!
Ik vind een body het mooist als alles in balans is.. dus mannen.. pak die benen maar hard aan want die kunnen wel wat hebben
Comment
-
Ik ben deze week weer begonnen met 3 daagse split dus Ik train mijn benen minimaal 1xper week. Bij een fullbody minimaal 2x per week.En niet kinderachtig maar gewoon zo dat als ik weg loop na de training het net lijkt of ik gezopen heb. Alles voelt lam aan en lopen gaat moeilijk.
Kan vandaag niet normaal lopen na mijn benentraining van gisteren. Heb gisteren zelf iets moeten overgeven na het squatten. heeeeerlijk!
Comment
-
Leuk artikel over lunges
Doe Lunges Voor Gespierdere Benen | GIANT! Fitness & Bodybuilding
gewoon doen dus..
Comment
-
Originally posted by Katlyn View PostIk ga tot het gaatje, maar hoe kun je in godsnaam overgeven van een training? Iets verkeerd gegeten:P?
Ik ben alleen ziek aan het uitpuffen op een benendag hehe
Nee hoor niets verkeerds gegeten! Op dit moment train ik redelijk cardiovasculair, zware gewichten, 4/5 sets, grensverleggend bezig zijn en dan komt het wel eens voor dat je over de nek gaat.
Er kwam wat omhoog maar het bleef binnensmond. Ik hoefde niet te kotsen alsof ik gezopen had of zo. Misschien was mijn zuurstofpijl in mijn bloed te laag?
kan van alles zijn.
moet je anders Roy.P maar eens vragen en kijk naar zijn onderschrift.
Comment
-
Originally posted by Katlyn View PostIk ga tot het gaatje, maar hoe kun je in godsnaam overgeven van een training? Iets verkeerd gegeten:P?
Ik ben alleen ziek aan het uitpuffen op een benendag heheCalisthenics / Street workout
Comment
-
Dat heb ik ook wel is zonder te sporten.. dat je eten ff naar boven komt..
Niks bijzonders toch
Maar ik train benen wel, maar tis echt kut om te trainen mar hoort er bij.
Het is niet echt mijn sterkste punt helaas, moet er meer 'gevoel' in krijgen.
Bijv. met biceps kan ik ze goed aanspanne, maar gaat moeilijker bij benen als je me begrijpt.
Maar komt goed
Comment
-
Originally posted by mayamaster View PostIk vind het juist leuk om te trainen, als je benen doet voel je echt dat je kapot bent Vooral de dag erna als je trappen moet doenI don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking
Comment
-
Originally posted by Kevster View PostDe reden daar van is waarschijnlijk dat maar 95% van de mensen in de sportschool serieus traint en (een klein beetje) een idee heeft waar die mee bezig is. Waarschijnlijk is het nog minder als dat.
Ik train altijd benen, vind het op borst na, de fijnste spier om te trainen. Iedereen die geen benen traint, omdat ze dan moet worden, moet lekker op badminton gaan.
Naruto
Comment
-
Bij mij zijn er ook echt weinig mensen die het doen. Alleen de machines worden gebruikt maar een deadlift of iets zie ik alleen bij enkele sporters die er rondlopen. Zelf train ik men benen best ok, kan ze alleen maar 1 dag echt hard afbeulen. De andere dag moet ik ze fris houden voor andere sporten. Bij ons hebben ze ook geen swuatreck dus moet altijd zo veel moeite doen dat ik er soms wat te lui voor ben:P
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment