Trainen jullie je benen wel?
Collapse
X
-
In onze gym worden wel benen getraind, maar relatief weinig met squats. Ik heb de indruk dat de trainers/staf bang zijn voor blessures en dus iedereen alleen maar de machines uitleggen (leg press, hack squat, leg extension, leg curl).
Ik zou wel squat en deadlift willen doen, maar de trainers weigeren mij uitleg te geven. En ik ga liever niet zelf aan lopen rommelen.Vergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
-
In Ă©Ă©n van de gyms waar ik train is er een zeer select gezelschap dat benen traint.
In de andere gym waar ik train, traint iedereen benen."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Vind het vooral nuttig om sterker te worden in m'n benen, extra massa hoef ik daar echt niet bij. De arnold verhoudingen zijn imo perfect, dus wel getraind maar niet zo massaal dat het de aandacht trekt.In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
-
Originally posted by niet_hier View PostIn onze gym worden wel benen getraind, maar relatief weinig met squats. Ik heb de indruk dat de trainers/staf bang zijn voor blessures en dus iedereen alleen maar de machines uitleggen (leg press, hack squat, leg extension, leg curl).
Ik zou wel squat en deadlift willen doen, maar de trainers weigeren mij uitleg te geven. En ik ga liever niet zelf aan lopen rommelen.
Comment
-
Originally posted by niet_hier View PostIn onze gym worden wel benen getraind, maar relatief weinig met squats. Ik heb de indruk dat de trainers/staf bang zijn voor blessures en dus iedereen alleen maar de machines uitleggen (leg press, hack squat, leg extension, leg curl).
Ik zou wel squat en deadlift willen doen, maar de trainers weigeren mij uitleg te geven. En ik ga liever niet zelf aan lopen rommelen.
Als je nou gewoon in Nederland gaat wonen kan iemand je wel uitleggen en laten zien hoe het moet. Denk niet dat iemadn er voor naar Tokio komt.......
Gewoon goed de vids op youtube bekijken en na-apen met licht gewicht er zal vanzelf iemand naar je toe komen als het nergens op lijkt. Licht gewicht kan geen kwaad en je voelt het wel als je het niet goed doet.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
bij ons in de gym, wordt er meestal wel door de echte sporters benen. maar ook bij ons heb je van die fitnessers die denken dat een breed bovenlichaam, een dikke buik en stekkebeentjes mooi zijn of functioneel. Benen zijn zeer belangrijk voor de stabiliteit en de volledige kracht van je lichaam.
Comment
-
Originally posted by adon1s View PostVind het vooral nuttig om sterker te worden in m'n benen, extra massa hoef ik daar echt niet bij. De arnold verhoudingen zijn imo perfect, dus wel getraind maar niet zo massaal dat het de aandacht trekt.'Half men, half animal, all dead!'
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment