Trainen jullie je benen wel?
Collapse
X
-
In onze gym worden wel benen getraind, maar relatief weinig met squats. Ik heb de indruk dat de trainers/staf bang zijn voor blessures en dus iedereen alleen maar de machines uitleggen (leg press, hack squat, leg extension, leg curl).
Ik zou wel squat en deadlift willen doen, maar de trainers weigeren mij uitleg te geven. En ik ga liever niet zelf aan lopen rommelen.Vergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
-
In één van de gyms waar ik train is er een zeer select gezelschap dat benen traint.
In de andere gym waar ik train, traint iedereen benen."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Vind het vooral nuttig om sterker te worden in m'n benen, extra massa hoef ik daar echt niet bij. De arnold verhoudingen zijn imo perfect, dus wel getraind maar niet zo massaal dat het de aandacht trekt.In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
-
Originally posted by niet_hier View PostIn onze gym worden wel benen getraind, maar relatief weinig met squats. Ik heb de indruk dat de trainers/staf bang zijn voor blessures en dus iedereen alleen maar de machines uitleggen (leg press, hack squat, leg extension, leg curl).
Ik zou wel squat en deadlift willen doen, maar de trainers weigeren mij uitleg te geven. En ik ga liever niet zelf aan lopen rommelen.
Comment
-
Originally posted by niet_hier View PostIn onze gym worden wel benen getraind, maar relatief weinig met squats. Ik heb de indruk dat de trainers/staf bang zijn voor blessures en dus iedereen alleen maar de machines uitleggen (leg press, hack squat, leg extension, leg curl).
Ik zou wel squat en deadlift willen doen, maar de trainers weigeren mij uitleg te geven. En ik ga liever niet zelf aan lopen rommelen.
Als je nou gewoon in Nederland gaat wonen kan iemand je wel uitleggen en laten zien hoe het moet. Denk niet dat iemadn er voor naar Tokio komt.......
Gewoon goed de vids op youtube bekijken en na-apen met licht gewicht er zal vanzelf iemand naar je toe komen als het nergens op lijkt. Licht gewicht kan geen kwaad en je voelt het wel als je het niet goed doet.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
bij ons in de gym, wordt er meestal wel door de echte sporters benen. maar ook bij ons heb je van die fitnessers die denken dat een breed bovenlichaam, een dikke buik en stekkebeentjes mooi zijn of functioneel. Benen zijn zeer belangrijk voor de stabiliteit en de volledige kracht van je lichaam.
Comment
-
Originally posted by adon1s View PostVind het vooral nuttig om sterker te worden in m'n benen, extra massa hoef ik daar echt niet bij. De arnold verhoudingen zijn imo perfect, dus wel getraind maar niet zo massaal dat het de aandacht trekt.'Half men, half animal, all dead!'
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
Kanaal: Trainingslogjes
23 uur geleden -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
2 dagen geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...6 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -